Tips för att komma igång med yoga

farin

Trådstartare
Och orka hålla i mer än 1 vecka 🙈

Jag behöver era tips!
Är lite för stel för mitt eget bästa och har en tanke om att jag vill komma igång med yoga. Har såklart provat förut men har inte lyckats få det till en varaktig vana, men det är målet. Något jag kan göra hemma 2-3 ggr/vecka och som är tillräckligt enkelt för att jag ska kunna följa det men också tillräckligt utmanande så jag märker av framsteg så jag inte tröttnar för att det inte funkar...

Vem ska jag följa? Behöver jag en app eller finns det någon på Youtube?

Jag gillar appen Daily yoga :) Finns olika program och så man kan följa. Mycket som är gratis i appen, om man inte vill betala!

Och orka hålla i mer än 1 vecka 🙈

Jag behöver era tips!
Är lite för stel för mitt eget bästa och har en tanke om att jag vill komma igång med yoga. Har såklart provat förut men har inte lyckats få det till en varaktig vana, men det är målet. Något jag kan göra hemma 2-3 ggr/vecka och som är tillräckligt enkelt för att jag ska kunna följa det men också tillräckligt utmanande så jag märker av framsteg så jag inte tröttnar för att det inte funkar...

Vem ska jag följa? Behöver jag en app eller finns det någon på Youtube?
Jag har haft Yogobe i några omgångar och testar nu Vibes. För friskvårdspengar :) .

Jag gillar Yoga with Adriene på Youtube!
Jag kör samma. Lyckats med 3 st 30-dagars på rad nu, med några få dagar uppehåll bara. Har kört tidigare år, ibland en månad, någon gång två, men tappar det alltid till slut.

Ts, för mig är det till stor hjälp att köra ihop med någon. Inte fysiskt ihop, men att man har någon som peppar en dom dagar man inte har egen motor. Jag kör med min stallkompis, vi uppmuntrar varandra och pratar om hur passen är.

Jag gillar Yoga with Adriene på Youtube!

Jag med!

För mig funkar det bäst att välja ut några få pass som passar olika beroende på vad man vill göra. Och spara snabblänkar på surfplattan som jag använder till yoga. Dvs från tanke att jag borde göra yoga är det bara att ta fram mattan, ta fram plattan och klicka på länken.

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som... 2
Svar
24
· Visningar
5 444
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ På måndag kommer jag att dra igång en utmaning som går ut på att jag ska yoga varje dag i 30 dagar. Jag kommer att köra enligt ett... 17 18 19
Svar
371
· Visningar
13 554
Senast: zassoo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 681
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt... 2
Svar
34
· Visningar
5 646
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka