Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Kommer definitivt haka på! Det känns roligt att göra tillsammansNej vad tråkigt! Men som @Araminta säger så planerar åtminstone jag att köra en omgång till med början 1 januari, så om inte annat kan du ju haka på då! Krya på dig!
Vill också vara med!Tack! Kommer definitivt haka på! Det känns roligt att göra tillsammans
Jag tyckte precis samma sak om pass 27 men vet med mig att jag var lite extra disträ just idag p.g.a dålig planering från min sida. Nåja, alla pass kan inte kännas 100% (eller ens 75)!Pass 26 hann jag med idag medans maten var i ugnen, väldigt högt tempo idag tyckte jag, det var lite svårt att hinna med ibland. Men det kan även ha varit jag som hade tankarna på andra ställen.
Jag var nog mer med idag även om jag inte kunde göra allt pga av blått knä Jag undrar jag hur mitt knä ser ut i morgon. Men pass 27 genomfört med lite anpassningar.Jag tyckte precis samma sak om pass 27 men vet med mig att jag var lite extra disträ just idag p.g.a dålig planering från min sida. Nåja, alla pass kan inte kännas 100% (eller ens 75)!
Ja, häng med i januari vet jag! Jag startar nog en ny tråd om det i mellandagarna nån gång
Jag får nog börja om...
Wow! Bra jobbat. Och vilken skillnad, kul att du dokumenterat så man ser så tydliga framstegJAG ÄR KLAR!
Pass 30 avslutades nyss och jag är så jädra stolt över mig själv ska jag säga! Det har tagit emot ordentligt vissa dagar och har tidvis varit svårt att passa in i schemat under en av de stressigaste och mest uttröttande jobbperioder jag haft på länge. Men varje dag har jag tagit mig fram till mattan till slut, genomfört hela passet och varje gång har det känts underbart efteråt. Jag har utvecklats mycket både fysiskt och mentalt och yogan har verkligen blivit den där fristaden som framförallt min mentala hälsa har behövt den senaste månaden. Det enda jag ångrar är att jag inte gjorde det här tidigare...
Nu till några bilder på hur jag har utvecklats rent fysiskt under de här dagarna. De övre bilderna togs på dag 1 av utmaningen (den 22 november), och de undre togs på dag 28 (den 20 december). Störst skillnad tycker jag att det är på de första två bildserierna, vilket jag tror beror på att jag blivit av med en hel del stelhet i bröstryggen. Det behövde jag verkligen, mer än något annat, så det känns lite extra bra!