Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag ska köra igenom Foundations efter att jag är klar med de 30 dagarna, för jag känner mig en gnutta osäker på några positioner. Brukar kunna reda ut det utan problem, men det vore skönt om de satt lite mer i ryggraden liksom.Har kört igenom Foundations en gång. Hade tänkt ta två gånger men blev sugen på att börja "på riktigt" så gjorde första passet idag. Tänker att om jag inte fixar en position kollar jag om den filmen på Foundations och gör samma pass igen.
Handlederna har svårt för downward dog mer än 10-15 sekunder, men annars gick det helt ok med tanke på att jag är otränad och har lite extra vikt.
Jag är i precis samma sits och körde därför en repris på pass 17 idag istället för pass 22. Återkommer till 22:an en dag senare i veckan istället, en dag när jag inte har jobbat i 13 timmar och mår illa av trötthet.Idag kommer jag bryta ut från den ordningen som är och istället göra pass 8 igen. Jag inser mina begränsningar och Full body Awareness kändes inte som min grej nu i kväll när jag behöver sova. Men hellre ett annat yogapass än inget alls!