Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet vad du menar, jag är precis likadant och bara "men det var ju inte detta vi skulle träna!!". Men det är ändå bra att ha t.ex. fickan full med godis och träna på att reda ut en situation.Vi fick träna med mycket störningar idag. Jag får träna mig själv till att tycka att det är bra, helt vill jag inners inne bara ha det lugnt och skönt… men det var en bra dag, hon var på alerten gällande omgivningen men kunde ändå hålla fokus och söka sig till sidan.
Jag vet vad du menar, jag är precis likadant och bara "men det var ju inte detta vi skulle träna!!". Men det är ändå bra att ha t.ex. fickan full med godis och träna på att reda ut en situation.
Har du någon superberlöning som du kan ha för att motivera? Jag tänker att du kanske ska värma upp med kortare sträcka 2-3 gånger där hon verkligen får en dunderbelöning i slutet, så att de stegrar upp det nu när det börjar bli längre.Vi har kört på men det har varit fullt upp så Buke har varit bortprioriterat. När vi passerade 100 m så upplever jag att hon har lite svårare att hålla ihop hela vägen. Kanske behöver backa tillbaka lite för att sen utöka igen?
Brukar belöna sträckorna med leksak med pipboll, det är hennes favorit. Tog en bit av min lunchmacka och belönade med när vi körde lite på lunchen, då var hon väldigt pepp! Kanske får klura vidare på det spåret och försöka hitta på lite andra matbelöningar och sedan värma upp lite kortare sträckor med den belöningenHar du någon superberlöning som du kan ha för att motivera? Jag tänker att du kanske ska värma upp med kortare sträcka 2-3 gånger där hon verkligen får en dunderbelöning i slutet, så att de stegrar upp det nu när det börjar bli längre.
Jag kan relatera till den där attityden. Allt för väl. Förutom att här handlar det också om ett stort intresse att ägna promenaden åt att leta efter TJEJER! (vilket han så klart inte får)Kortare morgonpass med några, längre fotsträckor och de gick fint. Men mest ville hon vara growlande räka idag och ba ”Who you trying to get crazy with ése? Don't you know I'm loco?” 18-månaders bruksbrutta