heffaklumpen
Trådstartare
Det roliga var att @LenaH hade inte fått sin roll när hon postade dettaVisst är det här en vink, LenaH? Vi tolkade det så i alla fall.
Ge en klapp som är så rätt osv.
Tillägg: Hon fick sin roll kl 18.13
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det roliga var att @LenaH hade inte fått sin roll när hon postade dettaVisst är det här en vink, LenaH? Vi tolkade det så i alla fall.
Generellt, ja, men inte när det är kört om goda misslyckas.Jag tror att det finns en stor risk att BM röstade på Cirkus och jag hävdar fortfarande att det gynnar den onda sidan mer att diskutera roller.
I det här läget hade ju goda vunnit om rollerna diskuterats tidigare. I vissa lägen bör det undvikas såklart men här spelade det ju ingen roll om käket lyckades bara vi lynchade en ond. Och om det diskuterats tidigare hade vi ju iaf fått med Hedinn på tåget, kanske även dig?Jag tror att det finns en stor risk att BM röstade på Cirkus och jag hävdar fortfarande att det gynnar den onda sidan mer att diskutera roller.
Nä jag var ju inte säker men du kunde ju vara säker på att Q inte hade siat dig? Det var ju min "tänk om".Haha, jag med.
Men hade du röstat tidigare på LenaH hade jag ändrat, men du verkade inte helt säker innan så då var jag rädd att det var cirkus som lurades.
Ja, och det var ju därför jag röstade där. Hängde inte med helbra från mobilen i stressen.Nä jag var ju inte säker men du kunde ju vara säker på att Q inte hade siat dig? Det var ju min "tänk om".
Haha! Hade jag kunnat så... Hade väldigt gärna blivit käk.Jag tänkte svara "ät dig själv"
Haha! Hade jag kunnat så... Hade väldigt gärna blivit käk.
Visst är det här en vink, LenaH? Vi tolkade det så i alla fall.
jo jag hade också Niyama som röstfifflare faktiskt och fio som välsignad -så rackarns tur jag hade rätt om Snurrfian iafoch JAG var ju helt säker på att Niyama var röstfifflare
Jag gjorde mitt bästa i allafall. Det var fan inte lätt att teoria mot LenaH igår
Synd att det tog tid innan polletten trillade ner för mig Men igår visste du väl inte att hon var ond?och JAG var ju helt säker på att Niyama var röstfifflare
Jag gjorde mitt bästa i allafall. Det var fan inte lätt att teoria mot LenaH igår
Det är det där med att se hintar som inte finnsDet roliga var att @LenaH hade inte fått sin roll när hon postade detta
Tillägg: Hon fick sin roll kl 18.13
och JAG var ju helt säker på att Niyama var röstfifflare
Jag vet inte men den sista sidans diskussioner skaver för mig. Tycker den är märklig dvs detta som hedinn citerade. Dvs jag håller med Hedinn i hennes funderingar om cirkus och BSF och sen känns rösten på hedinn extremt lätt.
Frågan är om @LenaH skulle outa sig som får med den gamla sanningen, jag skulle nog inte gjort det i DL1 med risk för att avslöja mig.
Roligt att läsa, och att få hänga med i lyan! Fick lite hintar utpekade, så nu kanske jag lär mig vad jag ska leta efter