Håller med!Men suck
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med!Men suck
Käket kommer ju garanterat lyckas nu iaf. Synd att diskussionen inte kom igång tidigare, då hade det nog gått bättre.
Nja, det blev ju ont om tid på slutet och hade cirkus eventuella sia lyfts tidigare borde ju alla goda hakat på. Den välsignade är själv skyddad men kan inte dela ut.Fast den kom väl igång i tid kan jag väl tycka.
Den välsignade har väl ett skydd att dela ut?
Jag förstår funderingen, men tror du verkligen qitis hade spelat siare mot mig om jag också varit i lyan? Eller tänker du i så fall mig som får?
Nja, det blev ju ont om tid på slutet och hade cirkus eventuella sia lyfts tidigare borde ju alla goda hakat på. Den välsignade är själv skyddad men kan inte dela ut.
Jag har för många onda. Qs röständring gör ju att hon garanterat är ond. Hemlig och Snurris röster och deras ovilja att diskutera roller gör ju att de bör vara onda. Och så LenaH. Men Hedinn känns ju inte jättegod, och Ida?Jag tänker dig eller q som får. Nått märkligt är det med er två. Sjukt konstigt att lägga en uddaröst i detta kritiska läge. Det är inte likt en god hedinn
Ja, jag borde ha kört på men blev tveksam när folk verkade tycka att det var så dåligt. JA, dåligt för onda ja...Det berodde nog på skräcken att tala om roller. Du hade helt rätt där. Det borde vi gjort tidigare.
Nä, blev lite för mycket smaktillsatser där.Men Hedinn känns ju inte jättegod
Jag har för många onda. Qs röständring gör ju att hon garanterat är ond. Hemlig och Snurris röster och deras ovilja att diskutera roller gör ju att de bör vara onda. Och så LenaH. Men Hedinn känns ju inte jättegod, och Ida?
Är du säker? Borgmästaren lär ju inte ha fattat cirkus roll, för i så fall borde hen ju använt lynchstoppet? Då kan ju BM ha fällt avgörandet?Ida känns mer som en förvirrad god än ond. Jag får inte riktigt ihop röstningen. Det måste blivit lottning. Om man tänker att röstfifflaren fått raden om sian
Om du är fifflaren så lottning då...Ida känns mer som en förvirrad god än ond. Jag får inte riktigt ihop röstningen. Det måste blivit lottning. Om man tänker att röstfifflaren fått raden om sian
Ida var väl inte här i slutet? Och om du är BM så tja, då fattar jag ännu mindre vad du sysslade medÄr du säker? Borgmästaren lär ju inte ha fattat cirkus roll, för i så fall borde hen ju använt lynchstoppet? Då kan ju BM ha fällt avgörandet?
Borgmästaren behöver ju inte insett det. Alla är inte lika smarta i lekar som andra.Är du säker? Borgmästaren lär ju inte ha fattat cirkus roll, för i så fall borde hen ju använt lynchstoppet? Då kan ju BM ha fällt avgörandet?
Nej jag är inte säker. Ida är ju inte inne men hennes roll bör redas ut.Är du säker? Borgmästaren lär ju inte ha fattat cirkus roll, för i så fall borde hen ju använt lynchstoppet? Då kan ju BM ha fällt avgörandet?
Borgmästaren behöver ju inte insett det. Alla är inte lika smarta i lekar som andra.
Ida bör vara BM, för i slutet skrevs ju ändå ut att cirkus kan vara lärling och eftersom leken antagligen tar slut då så borde ju BM stoppat lynchen för säkerhets skull.Nej jag är inte säker. Ida är ju inte inne men hennes roll bör redas ut.
Nej jag håller med om att BM inte fattat cirkus roll
Fast BM kan ju ha röstat på cirkus? Utan info var det nog inte så självklart med cirkus roll när så många spelade siare.Ida bör vara BM, för i slutet skrevs ju ändå ut att cirkus kan vara lärling och eftersom leken antagligen tar slut då så borde ju BM stoppat lynchen för säkerhets skull.
Snurris, LenaH eller hemlig alltså? Jag tvivlar. Snurris och hemlig var ju jätteemot att diskutera roller och bara onda hade att vinna på det.Fast BM kan ju ha röstat på cirkus? Utan info var det nog inte så självklart med cirkus roll när så många spelade siare.
Jag är bara inte så säker på att räkna som du, det är väl ingen nyhet att jag inte skulle kunna skriva ut min roll tydligt utan att typ skriva det ordagrant.Snurris, LenaH eller hemlig alltså? Jag tvivlar. Snurris och hemlig var ju jättemot att diskutera roller och bara onda hade att vinna på det.