Om du tror det (och alltså är god) hoppas jag röstfifflare och BM gjort sitt jobb...Men oavsett hur detta slutar tror jag att lyan outat sig rätt grovt i denna lynch.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du tror det (och alltså är god) hoppas jag röstfifflare och BM gjort sitt jobb...Men oavsett hur detta slutar tror jag att lyan outat sig rätt grovt i denna lynch.
Vilka sista röster syftar du på?Jag var sjukt osäker på övriga tills de sista rösterna trillade in och då hann jag inte, tyvärr. Qitis var den enda jag säkert kunde utesluta som siare.
De som inkom efter min. Hemlig, din och qitis ändring.Vilka sista röster syftar du på?
Du röstade väl 21:31?DL 3
20:30 cirkus röstar på LenaH
20:55 fio röstar på LenaH
20:56 Idahoe röstar på Hedinn
21:10 Snurrfian röstar på cirkus
21:11 LenaH röstar på cirkus
21:17 qitis röstar på Hedinn
21:24 Hedinn röstar på qitis
21:27 hemlig röstar på cirkus
21:30 Niyama röstar på LenaH
21.20 qitis öndrar röst till cirkus
Cirkus 4
LenaH 3
Hedinn 1
Qitis 1
Jag förstår funderingen, men tror du verkligen qitis hade spelat siare mot mig om jag också varit i lyan? Eller tänker du i så fall mig som får?Men va fan! Det var ju skönt att jag fattade nånting till slut men det var ju exakt det här som inte fick hända. Q är ju garanterat ond med tanke på röständringen. Hedinn undrar jag om hon ville slippa spika igen för cirkus men inte heller förhindra lynchningen.
Bukeklockan säger 21.30. Men det kan inte vara många sekunder till godo för när man bara tittar på tiden så sa den 1min för sent hela tidenDu röstade väl 21:31?
Föreslog precis samma sak
Ja du är ju möjlig som får. Har haft Q på den rollen men hon kan vara ulv. Sen kan hon ju velat "röra om lite" för att ändå planera att ändra, kanske för att få bort blickarna från LenaH.Jag förstår funderingen, men tror du verkligen qitis hade spelat siare mot mig om jag också varit i lyan? Eller tänker du i så fall mig som får?