Mycket troligt? Hur många siare finns det egentligen?qitis röstar på Hedinn då jag finner det mycket troligt att hon är ulv enligt mitt inlägg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket troligt? Hur många siare finns det egentligen?qitis röstar på Hedinn då jag finner det mycket troligt att hon är ulv enligt mitt inlägg
Varför leker hon lärling i så fall?Den som kan stoppa lynch, eftersom hon inte är rädd för att lynchas! Men jag kan ju vara ute och cykla som vanligt.
Du baserar det alltså på en förstadagsröst och att en bybo, sannolikt utan info, misstänkte mig?Jag har iofs tankar om att LenaH kan vara ond men känner mig mer säker på att Hedinn torde vara ulv enligt tidigt inlägg idag
så qitis röstar på Hedinn då jag finner det mycket troligt att hon är ulv enligt mitt inlägg
Endast en mig veterligen faktisktMycket troligt? Hur många siare finns det egentligen?
Gör hon?Varför leker hon lärling i så fall?
Ja, jag tycker hon försöker verka ha siat mig.Gör hon?
Ja, och då bör röstfifflaren fått den raden och kanske hänger på. Hittills är det baa du som hängt på och du lär ju inte vara röstfifflare med tanke på din noja igår.Ja och har hon siat LenaH vet ju minst en till om det då man kan tänka att åskådarlyan skickat den raden.
Snurrfian röstar på Cirkus eftersom jag tror att hon är en ulv som försöker se ut som att hon är god och har siat LenaH som ulv. Det gör även att jag tror att @fio kan vara ulv eller får som följer ulven. Speciellt med tanke på hennes kommentar igår.
Jag känner likadant, även om det inte var mig cirkus låtsats sia så stämmer det inte med fio för fio bör som sagt inte vara fifflaren.Ja, och då bör röstfifflaren fått den raden och kanske hänger på. Hittills är det baa du som hängt på och du lär ju inte vara röstfifflare med tanke på din noja igår.
Ja, och då bör röstfifflaren fått den raden och kanske hänger på. Hittills är det baa du som hängt på och du lär ju inte vara röstfifflare med tanke på din noja igår.
Men både du och cirkus låter ju så säkra.Endast en mig veterligen faktiskt
Jag känner likadant, även om det inte var mig cirkus låtsats sia så stämmer det inte med fio för fio bör som sagt inte vara fifflaren.
Därför tror jag mer på ulv + får.
Fast tänk till nu.Men både du och cirkus låter ju så säkra.
Utveckla dina tankar istället då?Haha herregud, gå inte på detta nu alla.
På ett sätt vill jag tro cirkus, nu när ni ändå börjar prata olika roller. Men jag vet inte, ni är flera som säger att hon kanske låtsas.
Vadå?Fast tänk till nu.
Shit.