Ja, det är verkligen bra att komma ihåg! Måste bli bättre på att hitta saker att teoria om medVi skyller på q!
Gissa om det är svårt att släppa när en tanke har bitit sig fast, det är nog det jag tränar mest på när jag leker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är verkligen bra att komma ihåg! Måste bli bättre på att hitta saker att teoria om medVi skyller på q!
Gissa om det är svårt att släppa när en tanke har bitit sig fast, det är nog det jag tränar mest på när jag leker.
Det stämmerStämmer. Har för mig att det var dig jag hade siat ond i händelsen jag nämnde tidigare. Var på dig väldigt hårt och sedan fick jag så dåligt samvete att jag PMa dig och bad om ursäkt
Vi skickade till LL första gång 15:26, sedan med tagg till Idahoe 16:14Jag fick raden strax efter sju någon gång ikväll, innan dess visste jag inget, och fattade inte riktigt vem annars goda lyan skulle ha skickat infon till... ( )
Skrev såhär till @Idahoe förut:Hade det inte varit för den trollade rösten så hade jag hittat dig, i alla fall senast ikväll när jag insåg att ditt inlägg igår var "klassiskt siarinlägg" - det var bra spelat där
@CetaMen faaaan. Frustrerad...
Hade bästa teorin om Ceta som siare för att hon bara skrev ett OT inlägg och la rösten på LenaH igår.
MEN HON RÖSTADE PÅ MIG DL2 - och jag var ju siad då...
Alltså, det är svårt vara siare. Man vill få ut sin sia till de goda, men undvika bli käk. Förhoppningsvis hittar ängeln siaren och skyddar den - samtidigt som ulvarna förhoppningsvis inte hittar ängeln.Ja, det är verkligen bra att komma ihåg! Måste bli bättre på att hitta saker att teoria om med
Det tycker jag med - speciellt när man är frustrerad för att andra inte ser det man ser, och förstår det man förstår.Ja, alltså jag lyckades ändå diskutera lite extra efter att jag vanligtvis hade stängt ner ikväll, så det går framåt.
Sen är det sjukt svårt att veta var gränsen går för för tydliga hintar!
Gissa hur svårt jag hade att inte bara skrika på dig att hon varit trollad
Hmmm. Tycker ni kunde gått upp vid 8 och sett till att bestämma er 8:01 så LL inte hunnit lämna BukeVi skickade första
Vi skickade till LL första gång 15:26, sedan med tagg till Idahoe 16:14
Tycker nog att LL bör hålla sig vid dator/telefon vid viktiga avgöranden istället för att ränna runt i stall bland hästar i kylan eller göra mat till familj eller åka på shopping runda o dyl
Jag kollade vid 1515, då var det ju ingen som skrivit nåt alls, och sen var jag i stallet till 18 och sen mata hundarna ju. Inte mitt fel att ni sov bort hela förmiddagenVi skickade första
Vi skickade till LL första gång 15:26, sedan med tagg till Idahoe 16:14
Tycker nog att LL bör hålla sig vid dator/telefon vid viktiga avgöranden istället för att ränna runt i stall bland hästar i kylan eller göra mat till familj eller åka på shopping runda o dyl
Haha, ja ... men det är ju en del av tjusningen som LL, att tvingas att sitta på fingrarna...Gissa hur svårt jag hade att inte bara skrika på dig att hon varit trollad
Precis!!! jag var inne flera gånger under dagen faktiskt just för att kollaHmmm. Tycker ni kunde gått upp vid 8 och sett till att bestämma er 8:01 så LL inte hunnit lämna Buke
Jag med, ju... För inte kunde någon annan än jag få raden... (inget storhetsvansinne alls här, nej )Precis!!! jag var inne flera gånger under dagen faktiskt just för att kolla
Och jag valde de två som röstade på mig i första Dl för att goda lyan skulle fatta att jag var trollkarl (och så tyckte jag det var kul att äntligen kunna straffa de som röstar på mig i dl1 )Vill bara tillägga att jag visste att du var ängel hela tiden, men blev trollad till att rösta på dig
Haha, ja ... men det är ju en del av tjusningen som LL, att tvingas att sitta på fingrarna...
Tvärtom! Jag tyckte du gjorde det skitbra, jag tycker det är lite småtråkigt när det blir för mycket hintar och jättetydligt för alla vilken roll folk har - så jag tycker både du och BSF gjorde det riktigt snyggt. I normalfallet är det ju lyan som listar ut vem som är siaren typ direkt, nu var lyan clueless.För att jag hade ingen hållbar teori om dig, trodde att skulle jag ha någon chans så behövde det bli Lena men jag är uppenbarligen rätt kass på detta .
Jahaa! Jag fattade aldrig vad cirkus menade där med att du inte kunde vara ängeln, men då är jag med på det iafDet tycker jag med - speciellt när man är frustrerad för att andra inte ser det man ser, och förstår det man förstår.
"Men du kan inte vara ängel för du efterlyser info som goda lyan måste ha gett till ängeln" (fritt citerat, @cirkus)
Jag kan ju inte gärna säga - "men LL gav mig den infon efter 19 på kvällen" även om det var precis det jag ville göra, och då blev jag ju supermisstänksam mot cirkus där ett tag, tills jag funderade ett varv till.
Tack Skönt att jag lyckades med att förvirra även lyan iafTvärtom! Jag tyckte du gjorde det skitbra, jag tycker det är lite småtråkigt när det blir för mycket hintar och jättetydligt för alla vilken roll folk har - så jag tycker både du och BSF gjorde det riktigt snyggt. I normalfallet är det ju lyan som listar ut vem som är siaren typ direkt, nu var lyan clueless.
Så bra spelat, enligt mig!
Jag var så arg på mig själv efter käket av Lena!Jahaa! Jag fattade aldrig vad cirkus menade där med att du inte kunde vara ängeln, men då är jag med på det iaf
Tack Skönt att jag lyckades med att förvirra även lyan iaf
Men skyddade du mig andra natten?Ängeln skyddar qitis
Siaren siar LenaH
Ulvarna käkar Pegasus
Trollkarlen trollar LenaH
Japp men sedan blev jag velig en stund igen...Men skyddade du mig andra natten?
@Blacksmithfarm
Vem trodde ni var ledarvarg då?Jag var så arg på mig själv efter käket av Lena!
hade en tanke att du var siare och så visste vi att BSF var siare. Hade en tanke att kolla vem BSF verkade följa men jag hann verkligen inte