som vad?och sen kom jag på att det nog var LenaH snarare än Ceta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
som vad?och sen kom jag på att det nog var LenaH snarare än Ceta.
Ja minsann. Snyggt gjortDet här är @hemlig s seger
Ja, grattis!
som var ledarvargen som blev käksom vad?
Hur var du säker på det?Du var för diskret!
De visste ju redan om att du var ängel. Du skulle skrikit lite högre idag så hade du nog fått med q också.
Jag fattade i sista sekund även om jag helst hade röstat på Mirtai bara för det var den enda jag var säker på som ulv
Men hur tusan gör man det då? Jag kan inte sånt - är för rädd att gå över gränsen och hinta ju...Du var för diskret!
De visste ju redan om att du var ängel. Du skulle skrikit lite högre idag så hade du nog fått med q också.
Jag fattade i sista sekund även om jag helst hade röstat på Mirtai bara för det var den enda jag var säker på som ulv
hur tacksam var @qitis för den infon?Goda lyan skickar trollningen till Q
Hur var du säker på det?
Var det inte någon som blev trollad här?Natt 3
Trollkarlen trollar ?
Jag var poppis alltså Siad, käkad och skyddad (av mig själv) plus att jag fick raden om att jag var siad.Deltagare:
1. cirkus bybo
2. Mirtai ulv
3. Blacksmithfarm Ängel
4. Qitis Trollkarl
5. Pegasus63 bybo
6. Niyama bybo
7. LenaH -ledarvarg
8. Heffaklumpen ulv
9. Ceta siare
10. fio bybo
11. Elo bybo
12. Hedinn ulv
Dag1
Fio lynchas, bybo.
Natt1
Siaren siar BSF
Ängeln skyddar BSF
Trollkarlen trollar Ceta
Ulvarna käkar. Bsf
Goda lyan skickar siarraden till BSF
Dag 2
Niyama lynchas, bybo.
Natt 2
Ängeln skyddar qitis
Siaren siar LenaH
Ulvarna käkar Pegasus
Trollkarlen trollar LenaH
Goda lyan skickar trollningen till Q
Dag 3
Elo lynchas, bybo
Natt 3
Ängeln skyddar hemlig
Siaren siar hemlig
Trollkarlen trollar ?
Ulvarna käkar LenaH
(Heffaklumpen dör)
Goda lyan skickar käket till BSF
Dag 4
Ceta lynchas, siare
Natt 4
Ängeln skyddar cirkus
Trollkarlen trollar Mirtai
Ulvarna käkar qitis
Så då vågade jag inte lita på det, hade precis tänkt posta ett "titta här Ceta gjorde två inlägg, ett OT och ett med rösten på LenaH, hon måste vara siare" Men eftersom hon röstade på mig i DL2 och jag visste att jag var siad så kunde det inte stämma...Men faan. Jag vill ha ceta som siare ju. Bara haken då att hon röstade på mig efter att jag var siad. Tidigt dessutom...
Men hur tusan gör man det då? Jag kan inte sånt - är för rädd att gå över gränsen och hinta ju...
Ja, men jag hade ju dig som siare där också, för att Hedinn nämnde att jag sagt att jag ville rädda mig, och jag visste ju att jag var siad.Åh, och lilla jag blev skyddad
Tack alla för kul lek!
För att jag hade ingen hållbar teori om dig, trodde att skulle jag ha någon chans så behövde det bli Lena men jag är uppenbarligen rätt kass på detta .@Ceta - varför röstade du inte på mig?
Så då vågade jag inte lita på det, hade precis tänkt posta ett "titta här Ceta gjorde två inlägg, ett OT och ett med rösten på LenaH, hon måste vara siare" Men eftersom hon röstade på mig i DL2 och jag visste att jag var siad så kunde det inte stämma...
Typ. Fattade ingethur tacksam var @qitis för den infon?
Jag fick raden strax efter sju någon gång ikväll, innan dess visste jag inget, och fattade inte riktigt vem annars goda lyan skulle ha skickat infon till... ( )Äsch du skulle fläskat på lite mer.
Jag fattade att LenaH nog blev käk för att de aldrig trodde hon var ledare (nör jag kom på hur teorierna om henne var och att jag faktiskt inte var ulv som en ledare kan ha följt) och då slog det mig att du kan ju vara ängel som visste så jag valde att gå med dig snarare än att tro på hemlig.
@Ceta fasen vad synd att du inte var tydligare och att du drog in petite moi i dina teorier som skum, jag blev genast avig mot dig då till sist så fattade jag att du hade rätt om LenaH men det betydde ju att du hade fel om mig.