Jag känner mig väldigt säker på cetas roll.Okej
Jag känner mig ganska säker på LenaH faktiskt - men behövs det för majoritet så kan jag kanske vara beredd att ändra mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner mig väldigt säker på cetas roll.Okej
Jag känner mig ganska säker på LenaH faktiskt - men behövs det för majoritet så kan jag kanske vara beredd att ändra mig.
Jag tror jag fått ihop pusslet med var jag har dig, cirkus och Ceta. Och jag har röstat på den jag tror är ond.
Tillägg: och q tror jag inte heller är ond.
Jag vill ha in LenaH, Mirtai och Ceta som ulvar. Känns mest säker på Ceta som ulv just nu. Enligt min motivering av min röst.
men om båda kandidaterna är onda spelar det väl ingen roll?@Blacksmithfarm - vi måste samla rösterna som du sa....
Tror du alltså att LenaH är god, det gör inte jag. är det två onda spelar det ingen roll??@Blacksmithfarm - vi måste samla rösterna som du sa....
men om båda kandidaterna är onda spelar det väl ingen roll?
Det har ni rätt i. Blir bara nervös.Tror du alltså att LenaH är god, det gör inte jag. är det två onda spelar det ingen roll??
Tror alla hann.Missade någon röstningen eller kan jag inte räkna?
Vi är 7 kvarMissade någon röstningen eller kan jag inte räkna?
Så vi är 7 kvar? Fick för mig att det skulle vara 8....Tror alla hann.
Det var innan ulvarna käkade sin ledare detSå vi är 7 kvar? Fick för mig att det skulle vara 8....
Vi var väl 12 från början?Så vi är 7 kvar? Fick för mig att det skulle vara 8....
Djävlar i mig.Uppdatering dag 4:
En varulv hade man blivit av med, nu gällde det bara att fortsätta bli av med resten, och fort eftersom det snart var fullmåne då onda varelser ju var extra starka.
En av invånarna i Ugglebo hade en plan, hennes elförstärkta dörrhandtag hade funkat fint, precis som hon drömt att den skulle göra. Nu hade hon hittat en gammal björnsax hon skulle gillra upp utanför sitt hus. Men när hon stod där framåtböjd över fällan fick hon en kraftig knuff i ryggen och föll med huvudet före rätt ner i saxen som slog ihop med en hemsk smäll!
Ceta var siare.
Vill ni köra NattDL redan ikväll?
Jag skrev ju det. Att jag undrade om du var säker på hemlig.Men vad fan - då är det hemlig som luras.
Då är nog LenaH den som hamnde i lyan pga hon var utanför från början och det visste Ceta pga sia