Nu så har jag hunnit gå igenom lite mer.
Heffaklumpen röstar på: Pegaus (god), qitis (lever än) och Ceta (lever också). Ingen av rösterna avgjorde någonting alls
Mirtai följde rösten på ceta igår. Vilket för mig gör att jag inte tror på både Mirtai och Ceta i lyan?
Får en känsla av att Hemlig och cirkus har hittat varandra lite under dagen? Kanske även Q vill in där, cirkus och Q är nästan överrens om en lya vad det verkar. Vet inte vad jag ska tro om det riktigt just nu.
Jag medger att jag skummar snabbt, men hänger inte med i varför just LenaHs röst skulle vara trollad? Bara för att den var på dig? Hon följde dig de två röstningarna innan, sedan protesterade du. Skaver, tänker om LenaH var ledaren och nu är ulv, och du är ulv som inte fattar varför din ledare röstade på dig. Men, samtidigt, skulle du skriva det i tråden i så fall?
Jag vet inte riktigt. Men alltså LenaH skaver mer och mer för mig. Om din tanke om henne som ledare är korrekt så är hon ulv nu. Jag har varit nojig över att bli lurad när det känns som att det finns så himla lite användbar info i leken men hoppas att jag är något på spåren här.
Kanske redan är citerat, men tar med detta:
Hon svarar fio, men jag tänker att det ändå kan vara en liten vink?
LenaH röstade på fio, en andra röst som följde cirkus, Niyama, som när rösten las var en andraröst som följde cirkus, och sedan på cirkus. Är LenaH ledare så tänker jag att hon kan ha valt att följa en god för att denna ska bli misstänkt om hon åker. Jag är alltså inte säker på cirkus.
Min röst idag får bli såhär:
Blacksmithfarm röstar på LenaH
För att jag tror att hon är ledaren, något lyan missade iom att de valde henne till käk. Att de missade henne tyder på att hennes vinkning om den fanns var vag. Vilket gör att jag tvekar lite på om cirkus skulle vara ulven hon vinkar till - men den biten känner jag att jag kan lämna till senare. Plus mina tankar från igår: