Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Vill i framtiden skaffa hund och försöker göra mig en bild av vad för raser som kan passa mig. Är uppfödd med boxer som ligger mig...
Svar
10
· Visningar
1 272
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Är så sjukt glaaad! på fredag börjar jag utbildningen för att bli IMMI-instruktör o kommer gå utbildningen hos Hundens Hus i sthlm! så...
Svar
11
· Visningar
1 690
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Jag har ett ganska jobbigt problem. Jag har en kisserunda som jag går flera gånger om dagen året runt. Problemet är dock att det är en...
Svar
13
· Visningar
1 620
Senast: bigganl
·
Hundavel & Ras Om ett år ca är det dags för mig att köpa en till hund, har planerat detta en tid eftersom att en av familjens hundar gick bort i...
Svar
7
· Visningar
1 188
Senast: a-s
·
Hundavel & Ras Hur ska en Rottweiler se ut, utställning mässigt? Jag är även intresserad av att träna/tävla lydnad och gå kurser, så det är inte bara...
2
Svar
21
· Visningar
4 496
Senast: imac
·
Övr. Hund Jag undrar om det är någon härinne som har haft en grythund? Ras kvittar, utan det jag är mest intresserad av är om man klarar av det...
Svar
14
· Visningar
2 432
Övr. Hund Vi har ett dilemma. Vi har gjort enorma efterforskningar, läst stammar bakåt och framåt och kollat upp allt man kan tänka sig i jakt på...
Svar
9
· Visningar
1 229
Senast: Tibialis
·
Hundträning Jag är lite nyfiken på vad ni övriga Bukare tränar med era hundar i veckorna. Så vad står på träningsschemat just idag? (Självfallet...
59 60 61
Svar
1 219
· Visningar
80 877
Senast: lil-sis
·
H
Övr. Hund Har en tid nu försökt att få min 2 åriga chihuahua tik att sluta skälla på andra hundar. Hon är inte "olydig" eller nåt sånt annars...
Svar
10
· Visningar
1 337
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Har läst runt ganska mycket på internet och kom då in på en sida där det stod: vem skulle du INTE sälja hund till? Dem flesta svarade...
Svar
15
· Visningar
2 458
Senast: alenchik
·
M
Övr. Hund Jag kan ha hittat min första egna hund nu :love: Skall åka och titta på en 4 årig golden retriever tik. Men nu till "problemet" - Hon...
Svar
8
· Visningar
1 139
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hjälp! Någonstans är det meningen att vi ska ha hund familjen. Vi har bägge växt upp med hund och haft egna hundar. Men dom har vi...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Fröken lapphund hittade sig ett fint rådjurshorn på skogspromenaden imorse och nu undrar matte: Är det en bra sak för tandmotion...
Svar
4
· Visningar
4 976
Övr. Hund Hur får man en hund att sluta skälla när den är ensam hemma? :mad:
2
Svar
25
· Visningar
2 266
Övr. Hund På tal om att be Buke om hjälp -som diskuteras i en tråd just nu -ska jag passa på att göra just detta: Hjälp mej Buke;) Bakgrund: Vi...
Svar
12
· Visningar
1 316
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Nya stjärnan som bor är hemma och har gjort en bra stund driver mig till vansinne. Han uppfyller alla mina andra kriterier och är...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Golddigger
·
Hundhälsa Hej! Har en shih tzu på 12 år som äter prescription diet k/d för njurarna. Då han har mycket tandsten (och ej vill låta mej röra hans...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Det här inlägget är föranlett av en del trådar som jag följt genom åren. Trådar som olika människor postat och som börjat ungefär såhär...
2
Svar
31
· Visningar
2 661
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Behöver skriva av mig och få höra lite fler synpunkter från er hundägare, då jag fick en väldigt oväntad kommentar vad gäller min natt...
2
Svar
26
· Visningar
2 922
Senast: Bewildered
·
B
Hundhälsa Hej. Tänkte fråga om det är nogon som har haft samma problem.? jag har 2 hanhundar som har växt upp med varandra aldrig varit några...
Svar
14
· Visningar
3 992

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka