Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Verkar vara enkelt att hitta dit (tack Ainon för länken)!
För vår del så gör det inget om vi hoppar "domaren", räcker om du/någon annan agerar TL och dirrigerar oss så kan vi väl diskutera vad som var bra och hmm.. mindre bra allihop!
Ok, jag ska se vad jag kan göra. Min mentor ska vara där den dagen och han kanske har tid med oss, han är otroligt duktig!
Annars dirigerar jag gärna. Behöver öva på det.
Vädret ser faktiskt helt okej ut där jag tittat, en liten risk för lite regn. I övrigt molnigt! Vi får hoppas att det inte ändrar sig till ngt sämre...
Så här såg sammanställningen ut den 20:e då vi spikade datumet, jag hoppas det inte blivit några ändringar. Det är bara Hazel som inte skrivit i tråden det sista, men vi hoppas att ni kommer också. Är det någon mer som är sugen på att hänga på så är det bara att hojta till!
Är ankommen till Sölvesborg och vädret verkar ju som tur bli bra, borde inte bli regn tycker man då det ska vara bra väder många dar framöver. Ser fram emot söndag
Lite irriterad på att jag glömde både sele och spårlina i Köpenhamn dock
Tack hörrni, men jag har tyvärr specialgrejer till lillråttan på både sele och spårlina då allt vanligt är för stort/tungt. Men ska ta en tur i sölvesborg imorgon och se vad jag kan skrapa ihop, borde finnas nå tunn tvättlina eller liknande på någon affär och finns förhoppningsvis någon sele på djuraffären. Kan ju alltid vara bra att ha extra grejer
Disen: Är det någon kostad för att nyttja planen på brukshundsklubben när man inte är medlem? Endel klubbar har ju en liten kassa man kastar ner någon tia om man inte är medlem och nyttjar området nån enstaka gång. Tänkte så att man inte glömmer kontanter.
Kl 10 på Söndag ses vi på Ryssbergets parkering för spår.
Middag när vi är klara.
Bruks efter det med lydnad! (Har domare)
Kul SKA vi ha!
PM:a om ni vill ha telefonnr till mig ifall ni behöver meddela något eller kör vilse.
Välkomna
Förresten! Det är MH nu i helgen också (har nämnt det förr). Så det kommer skjutas. Ingen som har problem med det? För isf får vi söka oss till annan plan.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.