Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Grabben mår inte bra i magen. Inte ätit något konstig vad jag kan komma på. Inga ben eller något annat, bara foder. Problemet började...
2
Svar
23
· Visningar
2 520
Övr. Hund Jag googlade lite och hittade en text ang att resa ragg. Ragg fram= lite upprörd, bara lite osäker Ragg hela ryggen= osäker hund som...
Svar
7
· Visningar
10 244
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag kopierar in från gårdagens inlägg ur lydnadsettan-tråden eftersom jag är nyfiken på hur reglerna egentligen ser ut och jag inte...
Svar
4
· Visningar
1 216
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Min lilla taxflicka på 6 månader tömmer sina analsäckar ca 1 gång i veckan. Åtminstone så luktar hon så ofta. Hon visar inga besvär av...
Svar
13
· Visningar
26 037
Senast: Golddigger
·
H
Övr. Hund Hur skulle ni göra med en oförsäkrad 2 år gammal hund? Hunden i fråga har aldrig varit sjuk/skadad, har varit hos vet och fått alla...
Svar
6
· Visningar
2 173
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Konstigt nog blir min hund förvirrad när jag använder samma handtecken men menar olika saker :eek: :angel: :idea: Hur gör ni för att...
Svar
10
· Visningar
2 561
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en bra munkorg. Hunden skall ha den under promenaderna och jag vill att den skall hindra bett men ge henne så...
Svar
2
· Visningar
950
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Kelpien har spårat sämre än vanligt den sista tiden så idag får båda hundarna behandling mot noskvalster (stronghold). Hon tappar lätt...
Svar
6
· Visningar
1 011
Hundavel & Ras Jag har ju en labradorhane på 6 månader just nu. Planen är att framöver skaffa en andra hund, och jag (som är ett planeringsfreak)...
Svar
19
· Visningar
2 065
Senast: ajdidodii
·
Övr. Hund Vad har ni för förberedelser och rutiner innan tävling? Veckan innan, dagarna innan och under själva tävlingsdagen? Tränar ni något...
Svar
18
· Visningar
1 408
Senast: paradox
·
Hundhälsa Vi kastrerade vår tik för ett par veckor sedan, och det har gått jättebra. Min undran är vad ni som också gjort det har fått betala...
Svar
8
· Visningar
7 503
Senast: malou78
·
P
Hundhälsa Hej, vi är ett par på ungefär 25 som har en liten tik på 1,5 år, blandras. Det är svårt att göra en såhär lång historia "kort", men...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
9 594
Senast: Lejonelle
·
V
Övr. Hund Flockledare finns dom ? Jag har jobbat med hundar hela mitt liv och följt sådana som Anders Hallgren med stort intresse, men idag...
Svar
2
· Visningar
1 119
Hundhälsa Är det viktigt exakt när 12-veckorsvaccinet ges? Exempelvis, spelar det någon roll om det ges två dagar före det att hunden är 12 veckor...
Svar
13
· Visningar
8 063
Senast: Josssefine
·
Hundhälsa Min ena hund har börjat klia sig längst bak på ryggen, mot svansen till. Pälsen har nu tunnats ut och jag tycker han mjällar ganska bra...
Svar
5
· Visningar
3 647
Senast: TantEster
·
Hundhälsa Några av er har säkert sett min tråd om min hund som är kass i magen! Jag undrar om det finns någon som har erfarenhet av Diarsanyl +...
Svar
3
· Visningar
2 067
Övr. Hund Var på inofficiell utställning med min nio månaders hund i dag och blev då bedömd i gruppfinalen bland de vuxna hundarna, är det alltid...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: igbest
·
Övr. Hund För ett par månader sedan köpte jag hundbur till bilen och ena hunden tycker det är skitjobbigt. Innan buren åkte hundarna i bilselar i...
Svar
10
· Visningar
1 252
Senast: soom
·
Hundhälsa Behövs dom? Vad är de bra för? Jag ska klippa min Kina-Puff och vill inte skada morrhåren och undrade hur man skulle gå till väga i...
Svar
15
· Visningar
9 339
Senast: sillysinta
·
Övr. Hund Behovet gick från en liten billig gård med Jula-nät och lucka i väggen blev till två gårdar där en måste vara kanonsäker... Min...
Svar
10
· Visningar
4 178
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!
  • Uppdateringstråd 31