Sv: Knähund?

Oja, våra är knähundar deluxe. ;) Har två staffordshire bullterrier på 9½ månader resp snart 2 år. De vill så ofta som möjligt ligga/sitta så att de har kroppskontakt, helst både med varandra och med någon av oss. I skrivande stund ligger de hopkurade i en boll, mot mitt ben. :p Jag har inget emot det alls, utan tycker det är väldigt mysigt.

Sv: Knähund?

Tror det ligger i muskelhundars genpool att vara närgångna puss och kelgrisar. ;) :love: Har inte stött på en enda som inte är det

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 048
Senast: MML
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
952
Senast: Bison
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 515
Senast: Sel
·
Övr. Hund Milou lider av extrem gosighet. Han har senaste tiden hittat ultimata stället att lägga sig på, nämligen precis framför/under mig och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 798
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010