Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Morrar på min 8 månaders bebis när han kryper för nära. Vad ska jag göra? Hunden är 4 år, bodde sina första tvåår i hundgård. Skulle...
Svar
2
· Visningar
1 756
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Nu är det så att min tik på 1år blir överlycklig när det kommer någon och hälsar på, hundar som människor. Hon är värst med hundar men...
Svar
19
· Visningar
3 595
Senast: Hagstadius
·
E
Hundhälsa Vår lilla Nala är 13 veckor snart och fick därmed sin vaccination för ca en vecka sedan.. Jag har ett tag nu tampats med hennes...
2
Svar
39
· Visningar
6 587
Senast: Swat
·
Övr. Hund Det tycks vara något fel eller så gillar inte Agrias hemsida min webbläsare (Safari) för jag kommer inte vidare när jag ska teckna...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Om hunden har förrådskvalsterallergi, borde det ju åtminstone lindra att koka upp torrfodret? Eller händer nåt med fodret? Att frysa...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 523
Övr. Hund Var på träning med båda hundarna idag. Det var drop in och hundmötesträning så kunde ta med mig bägge då problemet kommer när jag har...
Svar
11
· Visningar
2 161
Senast: Hellas
·
Hundhälsa Vad finns det för alternativ? Vilka är dom vanligaste biverkningar? Hur många är det som det blivit lyckat för och hur många har fått en...
Svar
9
· Visningar
18 358
Senast: Grana
·
Övr. Hund Våran grannes hund verkar ha bestämt sig för att ha ihjäl våra hundar, idag är tredje gången den hoppar över deras höga staket för att...
Svar
4
· Visningar
2 282
Senast: Blandrastik
·
B
Hundträning Fastande vid tv:n där det just nu är Ceasar Milan. Är en 3 månaders dalmatinervalp som bor på en brandstation som är för livlig och inte...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
9 539
Senast: SannaMark
·
Övr. Hund jag orkar inte leta ratt pa traden. Orkar inte lasa den just nu, sa startar en ny for er som foljde mig och min Hera. Hon blev...
2
Svar
23
· Visningar
2 273
Senast: Bewildered
·
M
Övr. Hund Hundarna är mina, mitt ansvar och jag som gör jobbet, men i familjen finns ju trots allt en husse också. Han klappar hundarna emellanåt...
Svar
13
· Visningar
1 677
Senast: Grana
·
Övr. Hund Nu tack och lov har snön försvunnit för i år hoppas jag ;) Men jag har en grymt irriterad beteende på min hund, hon ska äta snö då...
Svar
2
· Visningar
1 669
Senast: Josefiine
·
Övr. Hund Hej, Jag arbetstränar på ett kommunalt hunddagis (anpassad arbetsplats för människor med diverse handikapp). Chefen har gått ett par...
Svar
5
· Visningar
1 256
Senast: Ragge_
·
Övr. Hund Idag blev Sam far till sju små pälsbollar. En stor fet hane såg ut att vara en kopia av sin far. Ska bli intressant att följa de små och...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Ville bara skriva av mig lite. Blev så irriterad. Skulle gå och släppa hunden så han fick springa lite innan öppna träningen, som...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 997
Senast: Hoppelhase
·
Hundavel & Ras Har en goldentik som blev parad för nästan tre veckor sedan. Hon började matstrejka redan efter lite över två veckor efter parning, kan...
Svar
11
· Visningar
3 856
Senast: Anemona
·
B
Hundhälsa Hane,7 år, bra hull, fin päls,minimalt med tandsten( vetten trodde vi borstade tänderna dagligen:cool:) Han har ätit Magnusson de...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: nilie
·
Hundhälsa Är det någon som har erfarenhet av hundar i kontakt med ultraljuds-kattskrämmor? Grannens katter går oss på nerverna och jag hade...
Svar
1
· Visningar
3 255
Senast: Priscilla
·
Hundavel & Ras vi går i tankarna att skaffa en tredje hund, vi har nu två schäfrar och trivs med rasen, men skulle vilja ha en lite mindre hund...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: glittra
·
C
Övr. Hund Hej! Hade planer på att börja tävla i rallylydnad till sommaren tidig höst och hade varit kul att hitta en grupp att träna ihop med...
2
Svar
24
· Visningar
2 662
Senast: Libra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka