Hjälp mig!!!

Sv: Hjälp mig!!!

Vad skönt att höra att du får hjälp av en uppfödare, hoppas bara att det är en med erfarenhet
Och jag hoppas att de som är uppfödare här vill hjälpa till och ge dig råd nu när du kommer att låta henne valpa.
Bra att hon inte har sin första kull och den gick bra, men hon måste ju ha varit väldigt ung vid första kullen? Man får enligt SKK inte para tik som inte är fylda 18 månader...
stackars liten 2 år och redan två kullar, nu gäller det att ha koll i fortsätningen så det inte blir mer tjuvparningar...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag älskar min ras men efter att fått lämna tillbaka min tik pga hennes psykiska beteende har tankarna snurrat. Jag har landat i att det...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 750
Senast: Tiger tok
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 678
Övr. Hund Om en hund har blivit anmäld till länsstyrelsen pga att den har bitit några gånger. Vad gäller då? Vilka rättigheter har ägaren och...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
21 285
Senast: Jadzia
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 869
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010
  • Uppdateringstråd 31