Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund HEJ! Undrar om någon som vet hur det går till med vetrinären kan svara på min fråga. Det är så att min hund fick en sticka i tassen i...
Svar
7
· Visningar
7 429
Senast: eedurui
·
Hundhälsa Ni som har kastrerat... har ni gjort det under narkos eller har hunden endast fått lokalbedövning och lugnande? Jag har ringt runt...
Svar
8
· Visningar
2 842
Övr. Hund Vet att ni har koll, hur får jag enklast en hund från England till Sverige? Vad krävs? Kan kosta? Sen omvänt, en rabies-vacc hund...
Svar
16
· Visningar
10 609
Senast: QuickStar
·
Övr. Hund Om man är intresserad av att tävla lydnad och gå kurser och lära sig mer inom bruks och träna, vilken hund rekommenderar ni då för en...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 927
Senast: daniel78
·
Hundhälsa Undrar om kastration hos hanhundar har några fördelar när det gäller hälsa, isf vilka?
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vid 23-tiden ikväll åkte jag hem från en middag hos "grannen" 4 km bort. Mitt på 70-vägen bromsar jag in för något som jag trodde var en...
2
Svar
22
· Visningar
3 067
Senast: alenchik
·
Övr. Hund jag och min mamma vill skaffa hund, vi har velat det i över 2 år. det skulle bli en vit herdehund isf :) men, vi har en katt på 8år och...
Svar
1
· Visningar
1 250
Hundavel & Ras Hej! Jag är i hundköpartagen och postade ett inlägg här nyligen där jag fick lite input kring era erfarenheter av olika raser. Vi har...
Svar
19
· Visningar
3 821
Senast: Turelur
·
Övr. Hund Yes, vi har stöt på ett problem. Vi har flyttat till en ny lägenhet med en porttelefon, min klipska hund har fattat nu att...
Svar
3
· Visningar
1 152
Hundhälsa Vår (min mammas) hund är skotträdd, och min mor tycker att det blir värre och värre varje nyår. Vad gör man? När hon var yngre...
2
Svar
36
· Visningar
7 197
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder. Var hittar jag det registret? Tack på förhand
Svar
2
· Visningar
807
Hundhälsa Jag har köpt hem ett parti med svinnjurar som jag har i frysen. Jag har en rottishane på ca 50 kg. Hur mycket kan man ge och hur ofta...
Svar
5
· Visningar
5 138
Hundhälsa Igår hade jag klickern med hela promenaden och helt plötsligt fick mina ord lite mer tyngd i herrns öron ;). Detta är något jag gärna...
2
Svar
34
· Visningar
2 995
Senast: annakg
·
Övr. Hund Jag bor utanför stan, så hittills har jag tagit det rätt lugnt med min 4-månaders WSS valp, och mest låtit henne springa med lös i...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: Viveka
·
Hundhälsa Ja hur gör ni? Temperatur och tid på ett ungefär skulle uppskattas.
Svar
6
· Visningar
3 673
Senast: Lady_A
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst annonser på blocket och ser att det svämmar över av alla möjliga blandningar. Jag kan inte se någon fördel med att...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
17 070
Senast: Zqathan
·
Hundträning Min 6-månader gamla valp (unghund?) och jag har lite problem vad gäller möten med människor och hundar. Han går oftast lös, och när...
Svar
3
· Visningar
1 606
Senast: Nila
·
Hundavel & Ras Ja det tycker jag iallafall, vilket gör att jag sitter här och drömmer om vad jag vill ha för någon när jag väl får möjligheten att...
2
Svar
20
· Visningar
2 115
Senast: Fanzia
·
Övr. Hund Har suttit och sökt igenom forumet men inte lyckats hitta en liknande tråd, så tänkte att jag tutar och kör. Jag har funderat ett tag...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
10 193
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Det är inte roligt att ha hund längre! Och jag förstår inte varför... Jag älskar min hund, hon är den bästa vän jag har och hon har...
Svar
15
· Visningar
3 930
Senast: simba_112
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp!
  • Senast tagna bilden XVI