Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ni med 3 hundar eller fler!! Hur kommer det sig att ni har så "många" hundar? Vad är det som gjort att ni känt att ni vill ha fler... 2
Svar
30
· Visningar
3 050
Senast: Sissa
·
Övr. Hund ...som tränar sin hund! Fantastiskt! http://www.lifewithdogs.tv/2012/03/border-collie-will-round-up-your-mates-on-st-patricks-day/
Svar
10
· Visningar
1 510
Senast: fjutten
·
Hundhälsa Jag undrar om någon har gjort det och hur du i så fall har gått till väga? Jag har frågat Agria på deras chatt, men hon som svarade hade...
Svar
6
· Visningar
2 458
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Grym fråga kanske..och iofs hypotetisk i mitt fall då jag inte tänkt skaffa hund i brådrasket. Vid vår gård i trädgården finns många... 2 3
Svar
48
· Visningar
15 252
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Hjalp. Dotterns hund, blandras 8 ar. Feber, ingen matlust. Magen bra, ingen hosta. Sover mycket. Ingen yttre forklaring. Pagatt ett par...
Svar
12
· Visningar
1 065
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Har en hund som i tid och otid hetsäter hästbajs så fort han får chansen. Jag har ofta bra koll och när jag ser han gör han inte detta...
Svar
14
· Visningar
7 861
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Nu är det som så att jag går i hundköpar tankar! Jag har aldrg tidigare haft en hund men har under hela min uppväxttid velat ha en. Jag...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Vovzing
·
A
Övr. Hund Morrar på min 8 månaders bebis när han kryper för nära. Vad ska jag göra? Hunden är 4 år, bodde sina första tvåår i hundgård. Skulle...
Svar
2
· Visningar
1 762
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Nu är det så att min tik på 1år blir överlycklig när det kommer någon och hälsar på, hundar som människor. Hon är värst med hundar men...
Svar
19
· Visningar
3 604
Senast: Hagstadius
·
E
Hundhälsa Vår lilla Nala är 13 veckor snart och fick därmed sin vaccination för ca en vecka sedan.. Jag har ett tag nu tampats med hennes... 2
Svar
39
· Visningar
6 593
Senast: Swat
·
Övr. Hund Det tycks vara något fel eller så gillar inte Agrias hemsida min webbläsare (Safari) för jag kommer inte vidare när jag ska teckna...
Svar
6
· Visningar
1 040
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Om hunden har förrådskvalsterallergi, borde det ju åtminstone lindra att koka upp torrfodret? Eller händer nåt med fodret? Att frysa... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 557
Övr. Hund Var på träning med båda hundarna idag. Det var drop in och hundmötesträning så kunde ta med mig bägge då problemet kommer när jag har...
Svar
11
· Visningar
2 194
Senast: Hellas
·
Hundhälsa Vad finns det för alternativ? Vilka är dom vanligaste biverkningar? Hur många är det som det blivit lyckat för och hur många har fått en...
Svar
9
· Visningar
18 602
Senast: Grana
·
Övr. Hund Våran grannes hund verkar ha bestämt sig för att ha ihjäl våra hundar, idag är tredje gången den hoppar över deras höga staket för att...
Svar
4
· Visningar
2 295
Senast: Blandrastik
·
B
Hundträning Fastande vid tv:n där det just nu är Ceasar Milan. Är en 3 månaders dalmatinervalp som bor på en brandstation som är för livlig och inte... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
9 546
Senast: SannaMark
·
Övr. Hund jag orkar inte leta ratt pa traden. Orkar inte lasa den just nu, sa startar en ny for er som foljde mig och min Hera. Hon blev... 2
Svar
23
· Visningar
2 277
Senast: Bewildered
·
M
Övr. Hund Hundarna är mina, mitt ansvar och jag som gör jobbet, men i familjen finns ju trots allt en husse också. Han klappar hundarna emellanåt...
Svar
13
· Visningar
1 684
Senast: Grana
·
Övr. Hund Nu tack och lov har snön försvunnit för i år hoppas jag ;) Men jag har en grymt irriterad beteende på min hund, hon ska äta snö då...
Svar
2
· Visningar
1 678
Senast: Josefiine
·
Övr. Hund Hej, Jag arbetstränar på ett kommunalt hunddagis (anpassad arbetsplats för människor med diverse handikapp). Chefen har gått ett par...
Svar
5
· Visningar
1 259
Senast: Ragge_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka