Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vi har varit hos veterinären och fått konstaterat att tåbenet är helt brutet. Fick smärtstillande med oss hem för att hon skulle börja...
Svar
3
· Visningar
11 120
Övr. Hund Resultatet blev V på utställningen, vad betyder/innebär det? UKL: V :)
Svar
4
· Visningar
862
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jättedum fråga och nej, hunden ska absolut inte resa sig på tävling... Men kom precis att tänka på det. OM den reser sig, och börjar...
Svar
12
· Visningar
1 449
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Igår var det dags igen. Blandisen bröt en klo för femtielfte gången, så det var in till vet och hela proceduren. Han har långa klor som...
2
Svar
25
· Visningar
10 051
M
Hundavel & Ras Finns det några fler i krokarna med Collies? :) Det slog mig att jag knappt sett några fler collies än vår (endast ett fåtal). :)
Svar
4
· Visningar
830
1
Hundhälsa Vovven kom lite väl nära råttburen och fick sig ett bett i nosen :crazy: Det ser ut som ett litet jack. Jag baddade rent med vatten men...
Svar
13
· Visningar
2 659
Senast: 134643
·
Övr. Hund Vi har ju en dalmatiner som är 8 månader nu. Hon aktiveras osv och lär sig ett och annat. Men hon blir bara värre och värre mot...
Svar
11
· Visningar
1 597
Övr. Hund Jag får hem min nya familjemedlem om knappt två veckor och funderar över foder. Jag är ju minst sagt jättenöjd med färskfoder till min...
Svar
8
· Visningar
2 710
Hundhälsa Hur snabbt brukar man kunna se resultat efter att man har börjat ge allergifoder? Nu har det gått en vecka och jag tycker inte att min...
2
Svar
21
· Visningar
6 243
Övr. Hund Jag är kluven mitt itu känns det som. En tik ur en kull som jag har varit väldigt intresserad av redan långt innan de föddes finns helt...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 468
Hundhälsa Nu är jag så jäkla trött på allt jäkla krångel med foder till min hund. Hon är antingen foderkänslig eller foderallergisk. Vi har provat...
2
Svar
28
· Visningar
2 067
Hundavel & Ras Nu visas ADC konferensen snart på TV! Ämne: Avel, DNA och Genetik i Per Erik Sundgrens minne...
Svar
9
· Visningar
1 287
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Jahapp, då har det man inte vill hitta på sin jycke dykt upp:( Vår gammelman, 10årig labbe har sedan tidigare en spene som är dubbel i...
Svar
0
· Visningar
814
Senast: Lazy Lady
·
Hundavel & Ras Jag har en 1årig tik som är 50% Schäfer 25% Jämthund och 25% Kungspudel, det är klart att hon har ''problem'' med båda frambenen men...
2
Svar
28
· Visningar
2 750
Övr. Hund Japp, har ni såna? Jag blir svimfärdig av tanken på att anmäla mig till en tävling, så, hur ska själva tävlingen gå? Hur gör ni som...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 992
Senast: Kakis
·
S
Hundavel & Ras Skapar en tråd för denna underbara ras. För de som har en, och de som bara undrar över den. Finns det redan en sådan tråd får ni väl...
Svar
7
· Visningar
2 391
Senast: Fenja
·
J
Hundhälsa Min hund har blivit opererad idag och fick en tratt med hem. Hur har ni som haft tratt på era hundar gjort när dem ska dricka osv...
Svar
11
· Visningar
18 842
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Rufus har gått på samma dagis i 2,5 år och verkar för det mesta stortrivas och även jag är nöjd med hans dagar på dagis. Dock har det...
Svar
14
· Visningar
2 834
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Veterinär är kontaktad och vi ska dit i em, så på den punkten kan nu andas ut :) Men kanske ngt här varit med om liknande och jag kan...
Svar
2
· Visningar
2 060
Senast: Shark
·
Övr. Hund Det här med översättning via Google eller annat kan bli ganska kul ibland...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Föräldrarpenningtillägg
  • Skottlossning på skola
  • Tvillingar!?

Hund, Katt, Andra Djur