Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Idag blev Sam far till sju små pälsbollar. En stor fet hane såg ut att vara en kopia av sin far. Ska bli intressant att följa de små och...
Svar
2
· Visningar
1 037
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Ville bara skriva av mig lite. Blev så irriterad. Skulle gå och släppa hunden så han fick springa lite innan öppna träningen, som... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 010
Senast: Hoppelhase
·
Hundavel & Ras Har en goldentik som blev parad för nästan tre veckor sedan. Hon började matstrejka redan efter lite över två veckor efter parning, kan...
Svar
11
· Visningar
3 894
Senast: Anemona
·
B
Hundhälsa Hane,7 år, bra hull, fin päls,minimalt med tandsten( vetten trodde vi borstade tänderna dagligen:cool:) Han har ätit Magnusson de...
Svar
7
· Visningar
1 146
Senast: nilie
·
Hundhälsa Är det någon som har erfarenhet av hundar i kontakt med ultraljuds-kattskrämmor? Grannens katter går oss på nerverna och jag hade...
Svar
1
· Visningar
3 284
Senast: Priscilla
·
Hundavel & Ras vi går i tankarna att skaffa en tredje hund, vi har nu två schäfrar och trivs med rasen, men skulle vilja ha en lite mindre hund...
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: glittra
·
C
Övr. Hund Hej! Hade planer på att börja tävla i rallylydnad till sommaren tidig höst och hade varit kul att hitta en grupp att träna ihop med... 2
Svar
24
· Visningar
2 672
Senast: Libra
·
Hundavel & Ras Ibland kan man se amstaff annonser där det står att valpen/hunden är blandras då mamman är en amstaff/bluenose osv. Vad menas med det...
Svar
10
· Visningar
2 042
Senast: Viva
·
Övr. Hund sitter här och fäller massa tårar, råkade trycka på en väns länk på facebook och fick då se denna hemska video :cry::cry... 2
Svar
20
· Visningar
2 321
Senast: MrsScabtree
·
M
Övr. Hund Min dammsugare har blivit utsliten och jag behöver en ny. Vill ha tips på en bra dammsugare som klarar mängder av hundhår och grus och... 2
Svar
25
· Visningar
20 442
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Jag vet att hundar inte kan känna svartsjuka men jag funderar på min vuxna hunds beteende efter att jag tagit in en valp i huset...
Svar
2
· Visningar
2 481
Senast: Chouwa
·
Övr. Hund jag vet att det har funnits säkert hundra trådar om liknande ämne som mig. Skulle jag tro åtminstone. Men jag behöver hjälp. Tips...
Svar
6
· Visningar
1 034
Senast: Ceta
·
Övr. Hund Hej! Behöver era synpunkter. Just nu vet jag varken ut eller in. Jag jobbar som lärare med 1.5 h:s pendlingstid varje dag. Jag är...
Svar
13
· Visningar
4 024
Senast: Ceta
·
Hundhälsa Min hund har haft problem med sig hud sen ca 4 månaders ålder, han är idag ett år, har gjort foderallergi utredning utan nått vidare...
Svar
4
· Visningar
2 912
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Haha, ok, konstig rubrik kanske :angel: Men jag såg något program på TV(animal planet?) där de gjorde någon sorts "utvärdering" av en...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Vet inte varför jag postar tråden, mest bara därför att jag är så himla förbannad på livets orättvisor tror jag. Nu har tre av mina...
Svar
5
· Visningar
1 244
Övr. Hund Hur klipper ni era hundarsklor? Hur nära klipper ni pulpan? Farligt om det börjar blöda för att göra pulpan ska bli mindre? Ska de... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
30 738
Senast: IseeU
·
Hundavel & Ras Ni som har lagt ut hanar på foder - hur många parningar har ni skrivit in? Vad tycker ni är en rimlig mängd med parningar att kräva...
Svar
5
· Visningar
1 684
Övr. Hund Hur i hela friden lär man av hundar att öppna dörrar? Vi har fått byta en dörr, en dörrkarm, 2 lås till såna där man måste öppna med...
Svar
10
· Visningar
2 012
Hundhälsa Jag har av amerikanska vänner fått länken till en hemsida som innehåller en väldigt omfattande genomgång av olika hundmatssorter (torr...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: Hellas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka