Sam har ynglat av sig!

Jadzia

Trådstartare
Idag blev Sam far till sju små pälsbollar. En stor fet hane såg ut att vara en kopia av sin far. Ska bli intressant att följa de små och se vad det blir av dem.

6.jpg

Sv: Sam har ynglat av sig!

Grattis! Då har du alltså blivit hund-farmor!

Finns det bra spekulanter på kullen så att valparna kommer till hem där de får göra det de är avlade för?

Fin bild på Sam förresten! Stilig pappa! :love:

Sv: Sam har ynglat av sig!

Oj vad underbart roligt! Trots att jag bara träffat Sam en enda gång för superduperlänge sedan så är han en av dem hundar som gjort mest intryck på mig! Om jag trodde jag hade tiden och kunskapen att styra upp en liten "Sam-kopia" hade jag varit supersugen! Du får posta bilder på de små sedan!! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 703
Senast: Nota
·
  • Låst
Övr. Hund Synd att mina fördomar om den här människan hade rätt... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 073
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej! Återvänder till buke efter ganska många års uppehåll då jag minns att det fanns många kloka människor här. Vår münsterländertik...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Annique
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 254
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka