Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Igår hade jag klickern med hela promenaden och helt plötsligt fick mina ord lite mer tyngd i herrns öron ;). Detta är något jag gärna... 2
Svar
34
· Visningar
3 001
Senast: annakg
·
Övr. Hund Jag bor utanför stan, så hittills har jag tagit det rätt lugnt med min 4-månaders WSS valp, och mest låtit henne springa med lös i...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: Viveka
·
Hundhälsa Ja hur gör ni? Temperatur och tid på ett ungefär skulle uppskattas.
Svar
6
· Visningar
3 677
Senast: Lady_A
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst annonser på blocket och ser att det svämmar över av alla möjliga blandningar. Jag kan inte se någon fördel med att... 11 12 13
Svar
259
· Visningar
17 084
Senast: Zqathan
·
Hundträning Min 6-månader gamla valp (unghund?) och jag har lite problem vad gäller möten med människor och hundar. Han går oftast lös, och när...
Svar
3
· Visningar
1 625
Senast: Nila
·
Hundavel & Ras Ja det tycker jag iallafall, vilket gör att jag sitter här och drömmer om vad jag vill ha för någon när jag väl får möjligheten att... 2
Svar
20
· Visningar
2 122
Senast: Fanzia
·
Övr. Hund Har suttit och sökt igenom forumet men inte lyckats hitta en liknande tråd, så tänkte att jag tutar och kör. Jag har funderat ett tag... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
10 211
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Det är inte roligt att ha hund längre! Och jag förstår inte varför... Jag älskar min hund, hon är den bästa vän jag har och hon har...
Svar
15
· Visningar
3 945
Senast: simba_112
·
Hundavel & Ras Började plötsligt tänka på en sak som jag hade i tankarna för många år sedan, innan det blev så att mitt val föll på att bli...
Svar
18
· Visningar
3 485
Senast: Buck
·
V
Övr. Hund Måste ju gå? Alla reflexer på vovvens täcke ramlade av i tvätten. :crazy: man vill ju att vilddjuret syns i mörkret! Överlag är jag...
Svar
6
· Visningar
1 770
Senast: Aslan
·
Övr. Hund Vi har två aktiva hundar (strävhårig + korthårig vorsteh) som äter Royal canin energy 4300 och funkar fint på det. Då vi för...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Vorsteh
·
Övr. Hund Efter att min hund har trimmats har han fått fler fläckar i pälsen än vad han hade förut och jag tycker de ökar efter varje gång. Den...
Svar
10
· Visningar
11 376
Senast: Gallileo
·
W
Övr. Hund Jag har länge funderat på att skicka iväg ett mail till uppfödaren och förklara att vissa reaktioner på MH:t inte var som hunden annars...
Svar
6
· Visningar
1 241
Senast: wow
·
Övr. Hund I somras övertog jag en hund som nu precis har fyllt 6. Visste redan då att hon inte kunde vara själv men tänkte med gott mod att...
Svar
1
· Visningar
1 162
Hundhälsa har upptäkt ett märkligt beteende hos vår hund, hon är en 9årig tik, korsning(pappa rottis, mamma golden/labbe + schäfer). när jag är...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: tesora
·
Hundavel & Ras Om en hund från tyskland har stamtavla/är registrerad i VRZ är den då renrasig eller vad menas med det?
Svar
0
· Visningar
711
Senast: bambi82
·
C
Hundhälsa Jag har en tollare på 6½ år som aldrig haft problem med vikten fören nu. har dragit ner på givan men han bli inte mätt nu. Han går å...
Svar
0
· Visningar
548
Senast: cat08
·
Hundhälsa jag vänder mig främst till er andra som har de små röda, men även er som har raser med samma pälssättning som tollaren. Idag har min...
Svar
3
· Visningar
2 012
Senast: cat08
·
Hundavel & Ras Tänkte vi kunde göra en bakvänd rasletartråd :laugh: Vem skulle passa din ras? vilken typ av människa och sammanhang? försök skriva... 2
Svar
32
· Visningar
4 095
Senast: Pia
·
Hundavel & Ras Ännu en sån där tråd..Jga och sambon är inte riktigt överens om rasval..tyvärr fick vi avliva vår rottweiler på 7 år när vi fick barn... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 304
Senast: Skogstroll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyr raser?
  • Födda 2022