Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Korttagning mitt i leken. Pinne hänger i mungipan.
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Sorelli
·
Hundavel & Ras Jag har en blandrasvalp på 9 månader. Mamman är American Pitbull Terrier (Pitbull) och pappan är American Staffordshire (Amstaff)...
Svar
11
· Visningar
2 369
Senast: Oðinn
·
Övr. Hund Har en lånehund just nu, en riktigt underbar liten australian terrier tik som en underbar människa har lånat ut till oss tills vi får...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Det skulle betyda mycket för mig och många andra om ni ville titta på den här filmen och kommentera utifrån ert eget perspektiv, vare...
Svar
9
· Visningar
1 481
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa När jag var väldigt liten hade vi en bekant som gav sina hundar (en schäfer och en golden) en varsin skål rice krispies om dagen, vet...
Svar
7
· Visningar
1 689
Övr. Hund Hej! Sambon är totalt focuserad på att skaffa hund och jag fattar inte vitsen. Vad är grejen med att skaffa/ha hund? Tack på förhand!
2
Svar
35
· Visningar
3 637
Senast: Squie
·
T
Övr. Hund Hej! Har försökt söka, men startar nu en egen tråd. :) Sitter hemma med förkylning och vill aktivera min hund lite så han slipper förgås...
Svar
8
· Visningar
2 698
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Vad innebär det i praktiken om skylten är uppsatt av en bostadsrättsförening? Vår kommunala ordningsstadga (Nacka kommun) hänvisar...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 325
Senast: Hellas
·
Hundhälsa Måste få fråga om det är någon som har några tips på foder till misstänkt födoämnesallergisk vovve. Väldigt oklara symptom, men vi ska...
2
Svar
23
· Visningar
5 968
Senast: Natilia
·
M
Hundhälsa Min dotter har tagit en äldre omplaceringshund och ska göra en seniorkontroll. På vår klinik ingår blodprov i priset men inte hos henne...
Svar
2
· Visningar
1 218
Övr. Hund Ikväll ska vi shoppa hundböcker via nätet, och behöver tips på bra böcker. Vi ska köpa valp i mars, och vill läsa mer om bl.a : -...
2
Svar
20
· Visningar
4 057
Senast: Disen
·
Hundhälsa Har vi det i Sverige? Jag har aldrig sett några vilket är bra, men varför har vi det inte här när det finns i alla andra länder? Vad...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Viva
·
Övr. Hund Har länge velat ha hund men inte känt att det varit rätt läge, men nu börjar mer steg klaffa in. Så nu har vi börjat att planera för...
Svar
9
· Visningar
1 370
Hundhälsa Idag fick min hund ett krampanfall i köket. Var övertygad om att hon skulle dö mitt framför ögonen på oss. Blev så orolig att jag...
Svar
3
· Visningar
2 838
Senast: lillamy73
·
Övr. Hund Ska investera i en riktigt bra klövjeväska! Tanken är att han ska kunna gå med väskan längre turer upp till 1-2 mil. Och han ska även ha...
Svar
4
· Visningar
3 562
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Vad har jag egentligen lyckats fånga på bild? :D
2
Svar
21
· Visningar
2 462
Senast: Jerseyite
·
Övr. Hund Jag är lite nyfiken på om det finns någon här med en chihuahua som håller på med någon speciell hundsport? :) Jag är lite sugen på...
Svar
12
· Visningar
2 042
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Min gamla BC har haft liggsår på armbågarna ett tag. först var det inte så farligt, bara små skorpor. Nu har hon börjat slickar...
Svar
5
· Visningar
1 788
Senast: Grana
·
Hundhälsa Min 8 månaders valp kissade idag inte som normalt, det var som kräm och ljusgult. Är det någonting jag borde kolla upp, har ni några...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: biffen
·
Hundhälsa Jag ger barf och vom og hundemat till min hund. Han är dock extremt kräsen och ratar väldigt mycket. Vilket gör det svårt att få i...
Svar
19
· Visningar
2 282
Senast: fetange
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka