Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund Hej! Nu här det såhär att min familj ska köpa en ny hund och det kommer bli en miniture american sheppard, en tik, blue merle och vi...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Herregud.. Min hjärna står absolut still & mitt nya hjärta är fortfarande utan namn! Går ju inte för sig! Valparna har inte fått...
2
Svar
33
· Visningar
2 910
Senast: Hagstadius
·
Hundhälsa Någon med bra och roliga uppvärmningstips för hunden innan den ska dra? Jag vill alltid ut i spåret fort då jag väl kommer fram, men...
Svar
6
· Visningar
1 209
·
Hundhälsa Så kom vintern, och vägsaltet. Herrarnas trampdynor är lite torra, dom verkar inte irriterade av det, men innan det blir värre så kan...
Svar
7
· Visningar
15 747
·
Övr. Hund Jag gissar det är fler där ute som tycker det är roligt att lära hunden såväl nytto-tricks som små tricks som mest är roliga. Men...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 453
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Jag och Ilo har fastnat med ett trix. "Bubbla". Hunden ska lägga nosen i vattnet och göra kaffekoppen. Hittils doppar han nosen i en...
2
Svar
24
· Visningar
2 534
Hundhälsa Min chihuahua och border collie skäller alltid ute när de vill in igen men i tisdags var de ute längre än vad de brukar. jag öppnade...
Svar
14
· Visningar
11 255
W
Hundavel & Ras Min uppfödare har bokat in ett uppfödar-MH med vi bor en bit därifrån (60 mil ca) så jag hade lite funderingar om att försöka komma med...
Svar
12
· Visningar
1 470
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Dagarna har kommit, min 9 åriga cocker spaniel (han ser lite ut som en cavalier med med lite taxben!) blandraspojk (Shitzu 20% Cocker...
Svar
19
· Visningar
1 822
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Min dvärgpinscher skulle behöva lite bords-/ringträning inför utställningssäsongen och min fråga är helt enkelt om någon vet var...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Våran Totte har ändå sen liten valp hört riktigt illa, han reagerade aldrig på ringklockan eller lärde sig sitt namn när man ropade...
Svar
12
· Visningar
1 453
Senast: mkh
·
K
Hundhälsa våran "valp" på 1,5 år är väldigt lugn av sig, beter sig som en vuxen inomhus, men ute blir det race så det sprutar snö. går utmärkt att...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 254
Senast: yennork
·
Hundavel & Ras E det någon som vet vad en Labradoodle kostar på en ungefär?
2
Svar
28
· Visningar
4 836
Senast: yennork
·
Övr. Hund Det är väldigt populärt i media att rapportera om kamphundar hit och kamphundar dit, vare sig det gäller bett eller döda kaniner. Vad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 921
Senast: DanTheMan
·
Hundhälsa Hej! Min gamla collie blev dålig förra helgen och fick tillbringa den hos veterinären. Det visade sig att hon hade fått magkatarr...
Svar
14
· Visningar
10 367
Senast: Alexa
·
Hundhälsa Ja hur är det egentligen? Min hund är ju lite "rund" om magen. Dels pga att hon går på kortison,men också för att hon är glad i...
Svar
18
· Visningar
17 196
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Ja, jag har lite problem att klura ut hur jag ska göra med min hunds tass. Hon har ett sår på trampdynan (inget jätte allvarligt). Jag...
Svar
0
· Visningar
605
Senast: Shark
·
E
Hundhälsa Jag har en tik valp på ca 12 veckor nu, hon är jätteduktig med mycket men på senaste tiden har ett stort problem upstått. Min sambo...
Svar
10
· Visningar
1 485
Övr. Hund Lillen säger God natt!
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Sorelli
·
Övr. Hund Vincent och hans bästa vänner.
Svar
0
· Visningar
155
Senast: Sorelli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• "Överlevnadsskuld" efter varsel
  • Tvillingar!?
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur