träningsgrupp i göteborg (viltspår och rallylydnad)

Sv: träningsgrupp i göteborg (viltspår och rallylydnad)

Exakt! :)
Jodå, annars har jag säkert några trådar att dra i. Ska vi försöka komma fram till ett datum kanske? Vilken dag/tid kan du?
Jag kommer att åka från Mölndal ungefär -jag och Puck har ingen bil. Vi har varit där innan och åkt kommunalt. Kolla västtrafik, sök till " J A Wettergrens gata 6" så ska det komma upp lämpliga alternativ :)

Jag har idag skapat en grupp på facebook "Rallylydnad träningsgrupp gbg" Hade varit kul om fler lägger till sig i gruppen där så kan vi planera träningar och sprida det lite lättare. då det är en sida som brukar användas mer än bukefalos:)

Jag har idag skapat en grupp på facebook "Rallylydnad träningsgrupp gbg" Hade varit kul om fler lägger till sig i gruppen där så kan vi planera träningar och sprida det lite lättare. då det är en sida som brukar användas mer än bukefalos:)

Hittar den inte?

Exakt! :)
Jodå, annars har jag säkert några trådar att dra i. Ska vi försöka komma fram till ett datum kanske? Vilken dag/tid kan du?
Jag kommer att åka från Mölndal ungefär -jag och Puck har ingen bil. Vi har varit där innan och åkt kommunalt. Kolla västtrafik, sök till " J A Wettergrens gata 6" så ska det komma upp lämpliga alternativ :)

Vad bra! Jag arbetar som vikarie så jag ska kolla makens schema så han är hemma med barnen. Jag vet ibland en vecka i förväg om jag arbetar. Vill inte missa helgOB. Eller har du tänkt en vardag så går ju det bra med. Nu på lördag arbetar jag. (3/3)

Självklart får ni vara med och träna! :)
Ett tips är att gå med i facebookgruppen som troligtvis kommer att bli mer aktiv :) förstår absolut om ni behöver all träning ni kan få när något sånt här har hänt :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 079
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Hej! :) Jag är otroligt intresserad av att läsa vad ni har för uppfattning av och erfarenheter av jaktlabbe. Har på kort tid träffat...
Svar
1
· Visningar
1 279
Senast: YorkWann
·
Hundträning Tänkte skapa en ny tråd för dom som tränar bruks då den gamla inte var uppdaterad på så länge. Egentligen så tränar jag inte så mycket...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 281
Senast: Carolininen
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 547
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka