QobraHar inget tips att komma med men jag kände din hunds mamma innan den kom tillbaka till uppfödaren
(Jag har shejpat in markeringen men inte kommit längre x) )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
QobraHar inget tips att komma med men jag kände din hunds mamma innan den kom tillbaka till uppfödaren
Precis! Känner även mormor KokosQobra
Grattis, såg jättefint ut!Det gick vägen på Apellspåret så nu är Åysan uppfyttad till lägre bruks
Många fina delar idag men också lite detaljer att jobba med till start i lägre klass som jag hoppas blir i vår.
Det märks att vi tränat mycket helhet i planlydnaden. Så glad att lämna planen med en hund som har fullt fokus på mig och svansen i topp!
Film på planlydnaden:
Jag och Nessie slog till och blev klubbmästare I appellklass!
Vi nollade budföringen som jag räknat med men fick 9a på framförgåendet! Nessie har aldrig gjort ett så bra framförgående tidigare ens på träning!
8 på linförighet, 8 platsläggande, 10 inkallning, 8 hopp över hinder (slog i), 10 platsliggande.
Så kul!
Visa bifogad fil 78844
Ingen special?
Vad kul! Grattis!Jag och Nessie slog till och blev klubbmästare I appellklass!
Vi nollade budföringen som jag räknat med men fick 9a på framförgåendet! Nessie har aldrig gjort ett så bra framförgående tidigare ens på träning!
8 på linförighet, 8 platsläggande, 10 inkallning, 8 hopp över hinder (slog i), 10 platsliggande.
Så kul!
Visa bifogad fil 78844
Minus under helgen var väl att kursledaren inflika smått att avlivning stod runt hörnet bara för Assars loss är inte alltid 100%.
Eh va? Vad var det här för en galning?Minus under helgen var väl att kursledaren inflika smått att avlivning stod runt hörnet bara för Assars loss är inte alltid 100%. Ska väl understryka att denna hund visar inte och har aldrig visat tendenser till resursförsvar och gjorde inte under helgen heller. Han är bara en glad kille som gillar att leka men inte dela med mig, men bjuder gärna upp till lek med alla andra som inte är jag.
Men? Det här låter ju jättekonstigt? Brister i släppande är ju ofta en lydnadsfråga tillsammans med högt föremålsintresse, varför i all världen skulle det behöva handla om resursförsvar (och OM det nu var det, varför skulle det på nåt sätt vara en fråga om avlivning för det? )Minus under helgen var väl att kursledaren inflika smått att avlivning stod runt hörnet bara för Assars loss är inte alltid 100%. Ska väl understryka att denna hund visar inte och har aldrig visat tendenser till resursförsvar och gjorde inte under helgen heller. Han är bara en glad kille som gillar att leka men inte dela med mig, men bjuder gärna upp till lek med alla andra som inte är jag.