Otrevligt möte

Sv: Otrevligt möte

Sen om jag har haft honom lös med 100 % kontroll eller inte strax innan tycker jag inte har något med detta att göra alls, så jag förstår inte varför den frågan får så mycket utrymme.

+ halvt kl

Kan bara tala för mig själv men mina kommenterar handlar inte huvudsakligen om ursprungssituationen (alla kan halka och mannens kommentar var överdrivet otrevlig, det är väl alla överens om?!) utan den generella inställning till hundägande och hundträning som TS uppvisar i tråden!

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 049
Senast: MML
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 655
Senast: Rugge
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 434
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka