Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Ibland kan man se amstaff annonser där det står att valpen/hunden är blandras då mamman är en amstaff/bluenose osv. Vad menas med det...
Svar
10
· Visningar
2 040
Senast: Viva
·
Övr. Hund sitter här och fäller massa tårar, råkade trycka på en väns länk på facebook och fick då se denna hemska video :cry::cry...
2
Svar
20
· Visningar
2 311
Senast: MrsScabtree
·
M
Övr. Hund Min dammsugare har blivit utsliten och jag behöver en ny. Vill ha tips på en bra dammsugare som klarar mängder av hundhår och grus och...
2
Svar
25
· Visningar
20 420
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Jag vet att hundar inte kan känna svartsjuka men jag funderar på min vuxna hunds beteende efter att jag tagit in en valp i huset...
Svar
2
· Visningar
2 478
Senast: Chouwa
·
Övr. Hund jag vet att det har funnits säkert hundra trådar om liknande ämne som mig. Skulle jag tro åtminstone. Men jag behöver hjälp. Tips...
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: Ceta
·
Övr. Hund Hej! Behöver era synpunkter. Just nu vet jag varken ut eller in. Jag jobbar som lärare med 1.5 h:s pendlingstid varje dag. Jag är...
Svar
13
· Visningar
4 006
Senast: Ceta
·
Hundhälsa Min hund har haft problem med sig hud sen ca 4 månaders ålder, han är idag ett år, har gjort foderallergi utredning utan nått vidare...
Svar
4
· Visningar
2 910
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Haha, ok, konstig rubrik kanske :angel: Men jag såg något program på TV(animal planet?) där de gjorde någon sorts "utvärdering" av en...
Svar
2
· Visningar
854
·
Hundhälsa Vet inte varför jag postar tråden, mest bara därför att jag är så himla förbannad på livets orättvisor tror jag. Nu har tre av mina...
Svar
5
· Visningar
1 243
Övr. Hund Hur klipper ni era hundarsklor? Hur nära klipper ni pulpan? Farligt om det börjar blöda för att göra pulpan ska bli mindre? Ska de...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
30 695
Senast: IseeU
·
Hundavel & Ras Ni som har lagt ut hanar på foder - hur många parningar har ni skrivit in? Vad tycker ni är en rimlig mängd med parningar att kräva...
Svar
5
· Visningar
1 678
Övr. Hund Hur i hela friden lär man av hundar att öppna dörrar? Vi har fått byta en dörr, en dörrkarm, 2 lås till såna där man måste öppna med...
Svar
10
· Visningar
1 993
Hundhälsa Jag har av amerikanska vänner fått länken till en hemsida som innehåller en väldigt omfattande genomgång av olika hundmatssorter (torr...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: Hellas
·
Övr. Hund Totte fick ett ben för nån dag sen och har tuggat som en idiot, nu har han hårda benrester i hela pälsen (krulligt pudelhår). Har badat...
Svar
11
· Visningar
1 167
·
Övr. Hund Jag behöver nya skor, som av förklarliga skäl ska med ut i skogen och tåla en hel del väta, de ska även vara stabila och med bra...
2
Svar
27
· Visningar
6 242
Senast: LillaMy84
·
Hundhälsa Veterinarerna star handfallna, och min lilla Hera fick mer eller mindre dodsdom idag. 12 veckor gammal har hon utvecklat "focala...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 310
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Är sugen på en ny bra bok men kan inte bestämma mig för något, så då vänder jag mig till alla hundmänniskor där ute! Vilken är den...
Svar
2
· Visningar
1 327
Senast: Annie_92
·
Övr. Hund Vad tror/tycker du är de vanligaste hundproblemen? Jag har googlat men landar hela tiden på CM:s uttalande om vad som är vanligaste...
2
Svar
20
· Visningar
2 094
Senast: hjarterdam
·
Hundavel & Ras Antar att ni redan vant er vid ett antal sådana här trådar, men jag tänker göra listan på "vilken-ras-ska-jag-ha-trådar" ännu längre...
Svar
10
· Visningar
1 480
Hundhälsa Jag har en schipperke som är 8 år ung och pigg. Hon kräver inte lika mkt som när hon var ung (timtals motion/aktivitet per dag) utan...
Svar
4
· Visningar
1 255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka