Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har bestämt mig för att kastrera man grandis hane, han är rätt vass och stressar upp sig för minsta lilla. Så nu undrar jag vad det kan...
Svar
13
· Visningar
17 048
Senast: MalinM
·
Övr. Hund Såhär stod det i rottweilerforum den 14 november 14:40: Nu är det extra viktigt att Ni håller koll på Era hundar, polisen varnar... 2
Svar
21
· Visningar
3 066
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Min hund har artros i ett knä som inte går att operera (titthål gjort). Veterinärerna tycker olika - den som opererade sade att man nog... 2
Svar
22
· Visningar
17 809
Senast: Lotus
·
Övr. Hund Ännu en fråga från en novis inom utställning... :grin: Om jag ställer ut min hund på en tvådagarsutställning och jag ställer på...
Svar
6
· Visningar
1 098
Senast: dpmatte
·
F
Hundavel & Ras Finns det några sådana hundägare här? Isf, hur är era hundar? Vad använder ni dom till mer än på får? Har aldrig tidigare varit i... 2
Svar
35
· Visningar
8 412
Senast: Druvan
·
Hundhälsa Har ni gjort förröntgen - varför? Eller har ni röntgat men inte registrerat resultatet någon gång? Varför då?
Svar
12
· Visningar
2 067
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nån gång i framtiden, inte som första hund men kanske som andra hund funderar jag på att köpa en rescue. Men vågar man det? Hur stor...
Svar
5
· Visningar
1 240
Senast: Flixon
·
Övr. Hund Jag vill gärna se bilder på era hundgårdar! Hur de är byggda, underlag osv. Vi ska bygga hundgård på nya gården, passande för 2 stora...
Svar
6
· Visningar
2 728
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder, vad betyder Ck på utställning och vem blir tilldelad det?
Svar
6
· Visningar
2 300
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Någon som har något bra tips på ett gott och smakrikt foder? Min lilla kille är extremt kräsen och känns som att jag provat de flesta...
Svar
10
· Visningar
1 245
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Antar att det kanske kan vara svårt att få ett exakt svar, men kanske ett hum i alla fall! :) har hittills haft vovven på "fri...
Svar
1
· Visningar
688
Övr. Hund Min lilla är nu stor! Hon började löpa nyss och klantiga jag har inget tikskydd :eek: affärerna är stängda! Är rädd om möbler, mattor... 2
Svar
20
· Visningar
2 466
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Jag skulle behöva bolla lite tankar. Fick barn för 14 v sedan och lillhunden här hemma reagerar inte som jag trodde. Han har alltid...
Svar
4
· Visningar
1 264
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Planerar en liten semestertripp till den gröna ön - Irland - och funderar så klart på vilka "hundiga" aktiviteter man kan hitta på där...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Som kan berätta lite hur det gick. Om du ska tävla vad är dina mål? Vad har du haft svårast för, och lättast för i själva söket och i...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Ciilia
·
Övr. Hund Jag har nyligen skaffat en flatkille och är lite nyfiken på vilka här som också har flats? Berätta lite om vovven och vad ni gör med...
Svar
8
· Visningar
3 672
Senast: malllle
·
Övr. Hund döttrarna och jag tittade i går på "mannen som talar med hundar" inget programm jag följer slaviskt men intresant att titta på. i går...
Svar
17
· Visningar
1 643
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Ja - hur har ni det med möjligheten att kursa med hunden? Härikring ligger alla kurser på kvällstid (väldigt förståeligt iofs), kring... 2
Svar
23
· Visningar
2 240
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Jag har för mig att det ska finnas en bok som handlar om hur man klickar in utställningsposition och annat nyttigt för utställning...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Ja precis som rubriken lyder så har vår hund börjat halta av och till. hon är snart ett år och en damlatin. Börjande först efter sina...
Svar
11
· Visningar
1 259

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka