Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Ni som har denna ras får gärna dela med er med info och bilder :love: Är den väldigt krävande aktiveringsmässigt? Funkar den...
2
Svar
25
· Visningar
6 705
Senast: Lintrollet
·
Övr. Hund Tänkte att man kunde lägga in lite roliga bilder på hundarna här, börjar själv med följande:
8 9 10
Svar
182
· Visningar
35 935
Senast: martha
·
Övr. Hund :rofl: Kinapuffen löper och livet leker men det är synd om henne, fruktansvärt åxå:confused:, de enda hanarna i vår familj/flock är...
Svar
0
· Visningar
692
Hundhälsa Gör en hd/ad röntgen som sedan skickas in till skk. Veterinären på kliniken säger att ena armbågen inte ser bra ut och hunden ska därför...
Svar
12
· Visningar
2 492
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Min golden retriever-valp hade helt svart nos när han kom till mig, men nu har den börjat blekna ett par nyanser till svartbrun och med...
Svar
4
· Visningar
6 633
Hundavel & Ras Godkväll! Jag och pojkvännen har diskuterat fram och tillbaka och vi tror nu ha enats om att rasen ska bli schäfer Är ute efter en...
Svar
2
· Visningar
1 036
Senast: Lager
·
Hundavel & Ras Nån som sett den och vet vad de kom fram till? Det gäller alltså uppföljaren till dokumentären som gav rätt mkt pisk till engelska...
Svar
13
· Visningar
1 456
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Jag har en tik på foder, har haft henne i åtta månader (hon är 10 mån) och är verkligen fäst vid henne, hon är det bästa jag har, och nu...
2
Svar
32
· Visningar
2 515
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Har en relativt ny hund hos mig som följde med på ridtur igår för första gången, idag är hon väldigt stel och haltar på ena frambenet...
Svar
4
· Visningar
8 933
Senast: Holly1224
·
Hundhälsa Jag vet inte riktigt vilket forum detta skall ligga på. Men vi provar här på hund! Bakgrund: Nyligen inflyttad i en hyreslägenhet...
Svar
13
· Visningar
6 488
Senast: apocalypsen
·
Hundhälsa Ska ringa veterinären imorgon men vill gärna spåna lite mer er också. Hunden är under utredning, eller den är snart klar och...
Svar
8
· Visningar
3 151
Hundavel & Ras Har lite tankar och funderingar om Rhodesian Ridgeback och om den kan passa mig, Jag har varit inne och läst om rasen och det jag läser...
Svar
11
· Visningar
2 622
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag håller på att bli galen på Camaro! Vi har en granne som bor ca 200 meter bort. Han lägger varje vinter ut slaktavfall till...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 093
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Ni med 3 hundar eller fler!! Hur kommer det sig att ni har så "många" hundar? Vad är det som gjort att ni känt att ni vill ha fler...
2
Svar
30
· Visningar
3 046
Senast: Sissa
·
Övr. Hund ...som tränar sin hund! Fantastiskt! http://www.lifewithdogs.tv/2012/03/border-collie-will-round-up-your-mates-on-st-patricks-day/
Svar
10
· Visningar
1 507
Senast: fjutten
·
Hundhälsa Jag undrar om någon har gjort det och hur du i så fall har gått till väga? Jag har frågat Agria på deras chatt, men hon som svarade hade...
Svar
6
· Visningar
2 453
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Grym fråga kanske..och iofs hypotetisk i mitt fall då jag inte tänkt skaffa hund i brådrasket. Vid vår gård i trädgården finns många...
2 3
Svar
48
· Visningar
15 177
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Hjalp. Dotterns hund, blandras 8 ar. Feber, ingen matlust. Magen bra, ingen hosta. Sover mycket. Ingen yttre forklaring. Pagatt ett par...
Svar
12
· Visningar
1 062
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Har en hund som i tid och otid hetsäter hästbajs så fort han får chansen. Jag har ofta bra koll och när jag ser han gör han inte detta...
Svar
14
· Visningar
7 805
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Nu är det som så att jag går i hundköpar tankar! Jag har aldrg tidigare haft en hund men har under hela min uppväxttid velat ha en. Jag...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Vovzing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!
  • Uppdateringstråd 31