vi forlorade kampen

Sv: vi forlorade kampen

(((Kram))) Jag forstar hur du kanner dig ... en av mina hastar, den basta dressyr lararen ever, dog av en aneurysm i Sondags. Jag sover inte sa bra heller.:cry:

Jag beklagar verkligen. Det är så oerhört smärtsamt när dom fyrbenta är tvungna att gå vidare. Styrke kramar!

jattekram till dig med Hastflicka.. <3 fy fan vilka hal de lamnar vara palsklingar!

lite mer landad och sansad idag i alla fall.

tack allihopa, det ar faktiskt valdigt skont att lasa era kommentarer. Missforsta mig ratt... men de ger mig ett ganska valbehovligt "okey" att sorja min lilla stumpa. Inte alla runt mig som riktigt forstar.

Liknande trådar

Relationer Argh... karma, quit biting my ass. For maaanga herrans ar sen *host* gjorde jag en vanishing act. For dom ar jag BAST pa, sa javla...
Svar
19
· Visningar
2 951
Senast: Niceperson
·
Ridning HejHej, bara jag igen. *vinkvink* Lite mer liv har an dressyrforumet, och mkt tekniskt tal har, sa tyckte traden passade bast har inne...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 326
Senast: flashlight
·
Övr. Hund Flyttade utomlands for nagra manader sedan o beslutade redan innan flytten att lata min hund stanna i Sverige av flera anledningar.. o...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: Bewildered
·
D
Ekonomi & Juridik Jag har jobbat som tranare/beridare utomlands for samma familj i nastan 6 ar. Jag trivs pa jobbet och ar god van med hela familjen...
Svar
4
· Visningar
1 659
Senast: Spunkgrodan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka