Om Weimaraner

Sv: Om Weimaraner

Jag tolkade ditt inlägg som att du inte jagar alls med din, tränar..? Men jag kan ha förstått helt fel och isåfall ber jag såklart om ursäkt.

(Stöter alldeles för ofta på de där typerna som menar att jaga med en W är detsamma som att gå ett viltspår i månaden;))

Sv: Om Weimaraner

jag har i stort sett aldrig hört talas okm en aggressiv jakllabbe och golden är väl knappast en jakthund över huvud taget? Weimaranen, som vilken annan hund som helst, blir stimulerad av mycket motion och tankenötter, vilket i sin tur minskar risken för att få en understimulerad och skarp hund.

good luck :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 630
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 393
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 349
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 300
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010