Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag har i stort sett aldrig hört talas okm en aggressiv jakllabbe och golden är väl knappast en jakthund över huvud taget? Weimaranen, som vilken annan hund som helst, blir stimulerad av mycket motion och tankenötter, vilket i sin tur minskar risken för att få en understimulerad och skarp hund.
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Kropp & Själ
Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Hundavel & Ras
Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
Hästnyheter På grund av flera utbrott av ekvint herpesvirus typ 1 (EHV-1) bland hästar under februari-mars 2021 i utlandet, bedömde SVA under en tid...
Juridik & Ekonomi Jag trodde du menade en förmodad presumtion att den som vid ett enskilt tillfälle kör anses vara brukare i den utsträckningen att det...