Malmö Internationella.

Sv: Malmö Internationella.

Kl*

Ska ställa upp som handler till morsans unghane på 11 månader på söndagen. Collie lh =)

Farao, jag hittade er nog inte och kom nog för sent för valparna. Hur gick det för er?

Attans ;)
Till att börja med, Rut var Oooooooootroligt duktig, och skötte sig enormt bra! Trots att jag inte hade någon bur med så kunde hon koppla av emellanåt.
Hennes vanliga handler var upptagen i Basenjiringen, de lyckades ju tyvärr gå samtidigt som faraonerna. Så det blev en helt ny tjej som fick visa henne, och det gjorde hon bra, men Rut såg inte alls så bra ut som hon brukar göra. Stod lite med frambenen framför sig och handlern stod lite för nära, så Rutan tittade upp på henne, vilket i kombination medförde att hon sänkte ryggen och såg lite "hängig" ut.

Hon fick excellent och fin kritik, inget CK, och 3a av juniortikarna(av 3). Så det var rätt trist, jag hade större förhoppningar :/

Men, over-all, jag är SÅ nöjd med min prinsessa (som btw går på lättare bantning just nu :angel: Jag fick lite "skäll" av uppfödaren ;))

Kl
Jag är nöjd med utställningen. Jag åkte dit trots pågående influensa så jag gav kanske inte allt.

11-månadershanen fick excellent, 1 med ck och tredje bästa hane med reservcert. Superbra. Det var hans andra utställning.
2-årstiken fick excellent, 1 med ck och trea i bästa tik. Inget cert tyvärr.

Nu laddar vi vidare mot Roskilde i början av maj.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 511
Senast: ii-ssa
·
Fritid På lördag flyger jag till Malmö och landar 14:20. Flygbussen går 14:40 och nästa går inte förrän drygt tre timmar senare. Jag räknar...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 358
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
572
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka