Småhundskläder,HJÄLP!

Sv: Småhundskläder,HJÄLP!

Nu är lilla damen 9v och efter en del forskande på internet så har vi upptäckt att USA is the shit,efter lite spanande på en usa aktions site som även finns i sverige,så upptäckte vi en ny storlek,teacup size, 6inz=15cm.
Så nu är damen ekiperad med rosa jacka (tack farmor :bow: ) och en ny overall.

ÅÅåååå Så söt. Jag som redan bestämt vad min nästa hund ska vara för ras, får kanske tänka om:laugh:

Haha! Ja visst är hon charmig,men en riktig pest och med ett JÄTTE ego.
Pga sin litenhet är hon särbehandlad sen ca 6v ålder och nu har hon fostrat hela familjen inkl dom andra hundarna.
Vi kan alla hoppa på kommando :o
Gud bevare den nya familjen om jag nu säljer/nästan ger bort henne,vi får se vad vet.säger i veckan.

Varför ska du kanske ge bort/sälja henne?

Hon är väldugt söt i sin overall iaf:)

Vi är hennes uppfödare så man kan inte spara allt.Men jag vill försäkra mig om att hon fortfarande är frisk,går upp i vikt och sen hitta ett småhundshem för en valp med speciella behov (tills hon växt till sig)

Nu är lilla damen 9v och efter en del forskande på internet så har vi upptäckt att USA is the shit,efter lite spanande på en usa aktions site som även finns i sverige,så upptäckte vi en ny storlek,teacup size, 6inz=15cm.
Så nu är damen ekiperad med rosa jacka (tack farmor :bow: ) och en ny overall.

Så gullig så det inte är sant :love: Men man kan se i blicken att det är en bestämd liten dam med egna åsikter. Om maken bara ville inse att man visst kan ha tre mopsar så hade vi gärna erbjudit ett hem :angel: Vår svarta dam hade nog snabbt visat var skåpet ska stå. Hon är väldigt snäll men bestämd mot vilda valpar.

Alltså... Jag är väldigt nära att erbjuda henne ett hem...
Tänk att få ha den där under filten i soffan, i bädden brevid vedspisen, nerbäddad på huvudkudden i sängen, härjandes med katterna i stallet, skällades på kaninen.. Ujuj! Inga fler bilder tack!! ;-)

Kommer ni ihåg denna lilla damen?
Mini är nu 6 mån (och 10 dagar) och har uppnått storleken 20-22cm,hon väger 1800g (syskonen väger ca 6kg)
Hon är frisk,pigg,glad och mycket egensinnig :love: och fick ett hem ca 2km härifån.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 869
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 079
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
5 074
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka