Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag hade frågat först när jag fått jobbet, om det inte är helt avgörande för dig (dvs om du annars inte vill ha det). Är det avgörande så ta det på intervjun.
åh va smidigt, det hoppas jag de gör när det är dags för intervju, frågar alltså det vore ju perfekt så slipper man ta upp det själv^^.
Ne det är nog ett bra tips, tror antagligen det kommer dröja några månader efter att jag börjat tills det blir att hunden är med, eftersom jag ska ha en valp måste den ju bli leveransklar och sedan tar det nog lite tid att bestämma sig för uppfödare och kull. Så det är nog skönt att komma in i arbete först utan vovve.
Hundträning
Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.