Ni som har hunden med på jobbet

Sv: Ni som har hunden med på jobbet

Jag hade frågat först när jag fått jobbet, om det inte är helt avgörande för dig (dvs om du annars inte vill ha det). Är det avgörande så ta det på intervjun.

Sv: Ni som har hunden med på jobbet

åh va smidigt, det hoppas jag de gör när det är dags för intervju, frågar alltså det vore ju perfekt:D så slipper man ta upp det själv^^.:)

Ne det är nog ett bra tips, tror antagligen det kommer dröja några månader efter att jag börjat tills det blir att hunden är med, eftersom jag ska ha en valp måste den ju bli leveransklar och sedan tar det nog lite tid att bestämma sig för uppfödare och kull. Så det är nog skönt att komma in i arbete först utan vovve.:)

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 595
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
391
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
607
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka