Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag vet inte om jag är ledsen eller lättad, troligen båda delarna. :cry: Hon var 11 år och har varit lite stel på sistonde men imorse...
Svar
12
· Visningar
2 024
Senast: katja40
·
Hundavel & Ras Nu är jag igång igen, med mina rasfunderingar ;) Som jag har skrivit i några tidigare trådar så har både jag och sambo ganska länge...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 046
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har en pojke på 9 mån. Min hund har alltid vart en kanonsnäll hund som man kan släppa ihop med alla olika hundar, jag litade alltid...
Svar
0
· Visningar
732
Övr. Hund Har en hund på 7 månader. Jag är själv nybörjare inom hundträning (har vuxit upp och levt med hundar hela livet men det är mammas och...
Svar
14
· Visningar
2 280
Hundavel & Ras Bekanta funderar på ny hund, då av rasen marremmano Abruzzese. De har hund redan, som sätts ut i kopplet i 5min när han ska kissa...
Svar
9
· Visningar
4 533
Övr. Hund Bor i en liten hyresrätt totalt 4 lägenheter i huset och det är väldigt lyhört och grannarna verkar ha skaffat sig en ny hund som...
Svar
2
· Visningar
1 466
Senast: Gallileo
·
Övr. Hund Det här är söta Ferdinand Han är Vallhund Blandras och han kan flytta till ett bra hem
Svar
0
· Visningar
147
Senast: seam747
·
1
Övr. Hund Det är säkert fler än jag som går runt och fantiserar om den absoluta drömrasen, som tyvärr inte finns i en och samma hund utan är...
2
Svar
24
· Visningar
2 346
Senast: Fagelnos
·
Övr. Hund Min 5-månaders valp Nelly träffade sin första katt idag. Jag hade jycken lös, så normalt kunde man ha förväntat sig en ganska vild...
Svar
11
· Visningar
1 247
Senast: Babe
·
Hundhälsa Hur mycket sömn behöver en hund? Skiljer det från ras till ras?
Svar
10
· Visningar
5 177
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jahapp, är det inte det ena så är det de andra :p Istället för att dra allt dravel med vet och behandling (kommer att ske med...
Svar
7
· Visningar
1 810
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Min Lokis har börjat med något konstigt, kanske är det vårkänslor, kanske är det värre? Lång historia kort: tik född 2003...
Svar
2
· Visningar
994
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Izor har något som irriterar honom, något som anfaller hans ben och han måste nagga eller slicka. Ibland måste han klia sig under hakan...
Svar
4
· Visningar
1 346
Senast: sussisus
·
Hundhälsa Min älskade pudelflicka har förmodligen åkt på ett diskbråck i nacken, det känns för tillfället så himla jobbigt och ledsamt. Så när hon...
Svar
2
· Visningar
1 235
Senast: Netted
·
Övr. Hund Jag har en drygt 6v mopsvalp som är jätte liten och enkelpälsad (svart) hennes syskon är dubbelpälsade och klarar vädret ute utmärkt...
2
Svar
33
· Visningar
3 554
Senast: Hellas
·
T
Hundavel & Ras En tråd för alla oss med dessa härliga pansargrisar :) Börjar med min kille! Nu vill jag se bilder på era...
Svar
4
· Visningar
1 078
Senast: Toxicity
·
Övr. Hund .. denna :) En liten bc/flat tik på 4 månader. Hon verkar vara precis vad jag söker, levnadsglad, älskar människor, kvick men ändå...
Svar
7
· Visningar
1 556
Senast: Shark
·
Övr. Hund Jag är intresserad av att börja ge våra hundar BARF. Ni som ger, vad är det ni blandar, hur mkt? Hur vet ni hur mkt mat hunden ska...
Svar
5
· Visningar
1 163
Övr. Hund Ja ni som har hunden med på jobbet, jag undrar hur ni gick till väga när ni frågade om det var ok? Hade ni redan jobbet då ni skaffade...
2
Svar
21
· Visningar
8 093
Senast: tassel
·
Övr. Hund Var på Granngården idag för att köpa lite hästprylar. Går förbi ett bord där man gjort ett "lösgodisställ" för tuggisar. Allt från...
Svar
15
· Visningar
3 284
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka