Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu börjar jag bli desperat här.... Det är så att jag och hunden, whippet på 11mån, flyttade in hos min mamma och mina 2 småsyskon för... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 465
Senast: pumah
·
E
Hundavel & Ras Har sett en vinthundstråd, och nu även en pudeltråd så varför inte en lapphundstråd? Lapphund innefattar alla tre (Lapsk Lapphund... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
11 069
Senast: Tiller
·
E
Hundavel & Ras Jag velar fram och tillbaka vilken ras min nästa hund ska vara av. Någon som har erfarenhet av Shar-pei, chowchow eller Eurasier... 2
Svar
30
· Visningar
5 569
Senast: Emerald
·
Övr. Hund Funderar på lite selar till hundarna. Jag vill ju gärna träna lite drag med dom. Framförallt när jag cyklar. Nomesele har jag så...
Svar
14
· Visningar
1 543
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Min rottis är nu 14 månader, hon har ätit ProPlan puppy robust fram till förra månaden då jag började ge ProPlan adult robust. Jag har...
Svar
8
· Visningar
4 054
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Förtvivlad,ledsen,arg och förbannad. Idag ska min älskade hund få komma till änglarna och jag vet inte vad jag ska ta vägen med mina...
Svar
16
· Visningar
2 837
Övr. Hund Vi ska hämta hem våran valp om 2 veckor så är det någon som vet ett fint tiknamn åt en öst laika? :) Helst så ska de vara kort och... 2
Svar
22
· Visningar
4 203
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Jag tänkte ställa ut min lilla goldenpojke mest för skoj skull någon gång och har hittat en inofficiell utställning ett par mil från oss...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Jag har en dvärgschnauzer peppar och salt och funderar på vad jag ska ha för färg på byxor på utställning. Jag har hittills haft ett...
Svar
13
· Visningar
1 489
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Detta blir min tredje och förhoppningsvis sista rastråd. Först var jag inne på staff, jag har några bekanta som haft amstaff och... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 077
Senast: skuggan_
·
Övr. Hund Hej alla hundmänniskor! Tänkte kolla om ni kan hjälpa mig med en sak.. Jag har en tik på ca 10 månader hon är wachtel/springer...
Svar
5
· Visningar
1 194
Senast: Luff
·
Hundhälsa Har en finsk lapphundstik på 11 månader som har ätit royal canin medium junior sen jag köpte henne. Hennes uppfödare rekommenderade... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 326
Senast: Hellas
·
Övr. Hund Förvarnar för en väldigt lång "skriva av sig-tråd".. Vet knappt vad jag ska börja med.. Eller ja, kanske "början" vore bra... Efter... 2
Svar
35
· Visningar
5 666
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Jag är så ledsen:cry: Ni som läst mina andra trådar vet att jag har letat efter en rottweiler länge. Nu när jag hittat min dröm... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
14 224
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Uppfödare À och B tog en kull ihop. De blev sedan osams och delade kullen. Uppfödare B sålde hunden till oss, utan vissa papper (i... 2
Svar
23
· Visningar
2 709
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Som ni säkert förstår av rubriken är jag lite nyfiken på era åsikter om olika typ av halsband. Behöver jag förtydliga frågan? :) 2 3
Svar
49
· Visningar
15 915
Senast: Golddigger
·
Övr. Hund Vi behöver verkligen hjälp!!! Vet inte hur vi ska lösa det här. Idag när vi kom hem hade vår ena hund förstört golvet i köket. Det är en... 2
Svar
26
· Visningar
5 466
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Jag har en liten terrier på snart ett år. Han får mat 3 ggr per dag; mellan 5-7, lunch ca kl 12-14 och middag någon gång mellan 18-20...
Svar
4
· Visningar
3 186
Senast: glittra
·
Övr. Hund Och då inte till hunden utan till mig! Kursstart i Söndags och jag insåg att min jacka är precis värdelös i hundträningssyfte! Behöver...
Svar
15
· Visningar
2 365
Senast: Queen
·
D
Övr. Hund Jo nu när min lilla valp har kommit hem så undrar jag vilken av Ronneby Sbk och Karlskrona Sbk. När han bli större så tänker jag satsa...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: NobleArt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Utemöbler
  • Vad gör vi? Del CCXI
  • Utflyttningspresent

Hund, Katt, Andra Djur