Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en finsk lapphundstik på 11 månader som har ätit royal canin medium junior sen jag köpte henne. Hennes uppfödare rekommenderade...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 326
Senast: Hellas
·
Övr. Hund Förvarnar för en väldigt lång "skriva av sig-tråd".. Vet knappt vad jag ska börja med.. Eller ja, kanske "början" vore bra... Efter...
2
Svar
35
· Visningar
5 646
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Jag är så ledsen:cry: Ni som läst mina andra trådar vet att jag har letat efter en rottweiler länge. Nu när jag hittat min dröm...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
14 192
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Uppfödare À och B tog en kull ihop. De blev sedan osams och delade kullen. Uppfödare B sålde hunden till oss, utan vissa papper (i...
2
Svar
23
· Visningar
2 707
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Som ni säkert förstår av rubriken är jag lite nyfiken på era åsikter om olika typ av halsband. Behöver jag förtydliga frågan? :)
2 3
Svar
49
· Visningar
15 869
Senast: Golddigger
·
Övr. Hund Vi behöver verkligen hjälp!!! Vet inte hur vi ska lösa det här. Idag när vi kom hem hade vår ena hund förstört golvet i köket. Det är en...
2
Svar
26
· Visningar
5 432
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Jag har en liten terrier på snart ett år. Han får mat 3 ggr per dag; mellan 5-7, lunch ca kl 12-14 och middag någon gång mellan 18-20...
Svar
4
· Visningar
3 185
Senast: glittra
·
Övr. Hund Och då inte till hunden utan till mig! Kursstart i Söndags och jag insåg att min jacka är precis värdelös i hundträningssyfte! Behöver...
Svar
15
· Visningar
2 364
Senast: Queen
·
D
Övr. Hund Jo nu när min lilla valp har kommit hem så undrar jag vilken av Ronneby Sbk och Karlskrona Sbk. När han bli större så tänker jag satsa...
Svar
8
· Visningar
1 068
Senast: NobleArt
·
Hundhälsa Min rottis äter idag ProPlan och funkar riktigt bra på det. Men jag skulle ändå vilja byta foder till ett med högre köttinnehåll. Idag...
Svar
6
· Visningar
1 485
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej! vår hundtjej på 10månader äter inte bra,hon får maten på morgonen men rör den inte.vi har bytt mat 2gånger men handlar inte om det...
2
Svar
22
· Visningar
3 936
Senast: Fagelnos
·
Övr. Hund Jag har en hund som är reserverad, ja till och med rädd för folk hon inte känner. Speciellt män och barn. Hon reagerar mycket på...
Svar
13
· Visningar
1 752
Senast: Fagelnos
·
Övr. Hund Hur stort tycker ni att ett barn ska vara för att gå ut ensamt med en hund?
Svar
17
· Visningar
1 202
Senast: SannaMark
·
Övr. Hund Idag äntligen blir min skrutta vår egen då hon fyller 5 år :love::banana: Min fråga är ju hur det går till nu med ägarbytet, ska jag...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Jag har en hund som börjar komma upp i ålder men som fortfarande busar runt och är aktiv. Ibland märker man att hon är lite stel och öm...
2
Svar
25
· Visningar
42 124
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Ja jag sitter här helt förtvivlad. I söndags upptäckte jag att min ena hund hade haft näsblod under natten. Tänkte att det kanske...
Svar
12
· Visningar
17 464
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Välkommen hem Alioth!!
2
Svar
21
· Visningar
2 436
Senast: nevin
·
M
Övr. Hund Har en fråga angående klippning av en shih tzu. Har en Andismaskin med ett 9,5 mm skär (4Fc) Hon är inte speciellt långhårig och inte...
Svar
2
· Visningar
3 604
Senast: Marie_C
·
Hundhälsa En helt vanlig dag, hunden pigg och glad och svansen som alltid på "topp" och evigt viftande. Vi åt lunch i baracken på jobbet och sedan...
Svar
7
· Visningar
10 283
Senast: Zuzzi
·
M
Hundhälsa Hej Undrar om de går att lägga upp en bild här från iphone. Har en på en cancerknöl på min hund som jag skulle vilja höra om nån har...
Svar
2
· Visningar
1 922
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka