igbest Trådstartare 10 Apr 2012 #1 Som rubriken lyder så letar jag efter en bra och prisvärd sax att använda till det som ska klippas med sax ex. håret under magen.
Som rubriken lyder så letar jag efter en bra och prisvärd sax att använda till det som ska klippas med sax ex. håret under magen.
falukorw 10 Apr 2012 #2 Sv: Sax, trimning av dvärgschnauzer Jag tycker att Rose Line har de absolut bästa och mest prisvärda saxarna!
Sv: Sax, trimning av dvärgschnauzer Jag tycker att Rose Line har de absolut bästa och mest prisvärda saxarna!
igbest Trådstartare 11 Apr 2012 #3 Sv: Sax, trimning av dvärgschnauzer Tack för tipset, jag ska ta mig iväg och kolla på djuraffärerna här i stan och känna lite innan jag köper
Sv: Sax, trimning av dvärgschnauzer Tack för tipset, jag ska ta mig iväg och kolla på djuraffärerna här i stan och känna lite innan jag köper
igbest Trådstartare 14 Apr 2012 #4 Sv: Sax, trimning av dvärgschnauzer En fråga till om saxar, är det hela saxen eller bara bladet som mäts när det står hur lång en sax är när man läser på nätet?
Sv: Sax, trimning av dvärgschnauzer En fråga till om saxar, är det hela saxen eller bara bladet som mäts när det står hur lång en sax är när man läser på nätet?