Hur gå tillväga? *rörigt*

Sv: Hur gå tillväga? *rörigt*

Jag tror det med och istället för att säga som det är så skyller man på varandra. :p

Men nu fick jag iaf ut av tråden att dessa papper inte va så viktiga som jag fått intrycket av och då spelar de ju inte så stor roll.

instämmer - TS har fått de handlingar som ska följa med hunden - that´s it.

Rama in och hänga upp på väggen!

Jag vill ha befintliga papper på hunden då hunden ägs av mig! Att någon annan sitter med dessa papper utan att ha hunden i deras ägo stör mig. Sen om jag vill använda pappret som bordsunderlägg eller slänga spelar väl ingen roll? Pappret finns och tillhör hunden! :)

Det gör det inte alls det. Det tillhör den som betalat för det.

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 545
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
8 117
Relationer En vän till mig har dumpat sin rövhatt till snubbe, varpå han sa åt henne att hon skulle vara ute ur lägenheten efter helgen. Det var...
2
Svar
29
· Visningar
2 669
Senast: Borttaget konto
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 652
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka