Sv: Säg hej!
Min första Kines, Liam (som blev ihjälbiten förra året) som jag hade på foder, kom från Lionhearts.
Lionheart Klockwork Orange.
Den jag har nu, Emil, är en omplacering som varit misshandlad och där alla papper är borta. Är våra (mina o Liams ägares) misstankar om fadern rätt är han och Liam släkt på långt håll.
Den norska sidan är nog den bästa sökbasen du kan hitta, det finns lite olika nätverk. Jag kan tipsa dig om du vill.
Lycka till iaf. Kinesen är en underbar ras.
Jadu, det har han en, stam alltså, måste leta upp pappren för att kunna säga det.... Han är från Bellatrix Luckycharm iallafall.
Okej, nu hittade jag
Mamma Bellatrix Luckycharm Dabih
Pappa Maldinins Pierre Balmain
Jag antar att det finns en bra sökbas för hundar precis som på häst, jag har en norsk sida man kan lägga in hunden på och där finns han redan.
Nästa nakenfis jag kommer ta hem ska få komma från Lionhearts, om jag får privilegiet att få köpa hund därifrån. De har fantastiska kineser
Min första Kines, Liam (som blev ihjälbiten förra året) som jag hade på foder, kom från Lionhearts.
Lionheart Klockwork Orange.
Den jag har nu, Emil, är en omplacering som varit misshandlad och där alla papper är borta. Är våra (mina o Liams ägares) misstankar om fadern rätt är han och Liam släkt på långt håll.
Den norska sidan är nog den bästa sökbasen du kan hitta, det finns lite olika nätverk. Jag kan tipsa dig om du vill.
Lycka till iaf. Kinesen är en underbar ras.