Hundnamn på V!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Mena3
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 2 082
M

Mena3

Hejsan!
Hem till mig i sommar kommer en liten labbtikvalp! Henne ska jag vara fodervärd för i ca ett år för att hon senare ska vidareutbildas till tjänstehund. Vi har här hemma börjat fundera på namn. Uppfödaren vill gärna att namnet ska börja på V eftersom valpen kommer från deras V-kull.
Därför undrar jag om ni skulle vilja hjälpa mig lite genom att komma med namnförslag?
Alltså tiknamn på V!
Tack på förhand!:laugh:

Sv: Hundnamn på V!

Vera
Vilja
Vilda
Velma
Vilma
Veda
Valdis
Vanda
Vega

Var väl ungefär de jag kom på! :)

Tack så mycket för förslagen!:D
Jag kan också passa på att fråga vad ni tycker om namnen Vizzie, Vembla och Vissla!?
Resterande i min familj är inte så uppåt för mina förslag nämligen och jag måste veta om det bara är dem eller om det faktiskt är så att man "inte kan" döpa sin hund till något av ovanstående?:confused:

Jag tycker du hade rätt trevliga namn själv. =) Jag tycker att det inte finns nåt man inte kan döpa sin hund till, namnet ska man ju trivas med att säga under många år . :laugh:

lycka till med fodervalpen när den väl får anlända. Du kommer få en fantastisk rolig sommar. :bump::bump:

Vilja såklart :love:
(Inte alls partisk. Jag har ju iiiiinteeeee en hund som heter Vilja, närååå :angel:)

Jag har en häst som heter Vinja så jag föreslår det samt att jag älskar namnet Vinna =) Som jag även såg att nån annan föreslagit =)

ÅÅÅ! Tack så jättemycket allihopa!:bow:
Nu har jag lite att fundera över!;)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 245
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 278
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 310
Senast: Otherside
·
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 613
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka