Tålig liten/medel ras?

Sv: Tålig liten/medel ras?

Finns en kull staffar på gång där jag bor från en uppfödare som prioriterar mentalitet och hälsa. PMa om du vill ha kontakt.. Själv har jag en welsh corgi cardigan som funkar fint med mina mallar. Hon kampar dessutom(hänger faktsikt fast i trasan) och spårar fint. Corgisar är trevliga och roliga hundar, och om man håller dem välmusklade så slipper de ryggproblem också. Min corgi är elva år och har inga problem alls. Men hon är ett muskelknippe, också..

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 622
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 621
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Vi tog bort vår hund för 6 månader sedan av hälsoskäl. Nu har den tuffaste sorgen lagt sig och vi funderar lite på att berika familjen...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
18 664
Senast: Fisherling
·
Hundavel & Ras Hej alla bukare! (Ja, detta är tyvärr en till rastråd ;)) Läget är sådant att jag är på jakt efter rasen för mig, eller nått sånt, och...
2
Svar
28
· Visningar
3 594
Senast: Explorer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka