Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Efter att ha förlorat min älskade prinsessa för bara 3 veckor sedan, så har jag trots allt tagit ett beslut om att jag vill ha hund...
Svar
10
· Visningar
18 228
Senast: vallhund
·
E
Övr. Hund HEJ! Hur är det med badandet redan, är dt för kalt för hundar så att det kan bli farligt? Min hund hoppade i så fort hon såg sjön igår...
Svar
2
· Visningar
963
Senast: eedurui
·
Övr. Hund Våran unghund skulle behöva träna på att stå, inför utställning. Träningen har blivit lite eftersatt pga sjukdom, flytt m.m. men det...
Svar
2
· Visningar
1 830
E
Hundhälsa Det var en kvinna på besök hos mig för några dagar sedan. Hon satt på golvet i mitt vardagsrum och tog upp min valp. En dvärg pudel tik...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
11 324
Senast: Hellas
·
Hundavel & Ras Har börjat fundera på en kommande familjemedlem... I familjen finns redan en DSG som vi alla ÄLSKAR, men som inte riktigt håller för...
2
Svar
20
· Visningar
4 195
Övr. Hund För några dagar sen var jag ute med min lilla filur på promenad, vi kom till ett skogsparti och mötte en annan med hund. Då min hund...
Svar
10
· Visningar
1 861
Senast: Zartok
·
Övr. Hund Min hund fick ju sina första fästingar för en månad sen,skickade min son till apoteket för att köpa Ex-spot,men de hade bara...
Svar
16
· Visningar
1 489
Senast: Mary91
·
Hundavel & Ras Vet ej om det finns någon sådan här tråd men tänkte att jag lägger upp den ändå. Meningen med tråden är att vi som har en/flera raser...
2
Svar
27
· Visningar
4 165
Senast: lil-sis
·
Svar
0
· Visningar
149
Senast: Nordthor
·
Hundhälsa Hej! Min hund har svamp i sina tassar. Min veterinär föreslog ett schampo som heter fungoral, och att man även kan blanda ättika med...
Svar
3
· Visningar
7 668
Senast: fijja
·
Övr. Hund Någon som vet om det anordnas mh i närheten av Östersund.
Svar
2
· Visningar
977
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Jag läste i Härliga hund om Keeshond idag och blev lite nyfiken på den tyska spetsen i övrigt och spanade in de andra tyska spetsarna...
Svar
4
· Visningar
2 572
Senast: Asko
·
Hundhälsa Om man köper ett sånt kitt på apoteket, inkluderar det då även analysen på labbet eller måste man betala för den också? Hittade nu...
Svar
5
· Visningar
1 147
Senast: Lona
·
Övr. Hund En märklig, och lite löjlig händelse; Igår cyklade jag till vår lokala hundklubb. Där var ett ekipage som tränade, och en kvinna med...
2
Svar
27
· Visningar
3 868
Senast: _Amazing_
·
H
Hundhälsa Vad kan man använda förutom scalibor? Hunden fick på sig det och inom två timmar är huden på halsen röd, svullen och väldigt kliande...
Svar
19
· Visningar
2 280
Hundavel & Ras Min lilla blandistik fick valpar i förrgår! Fyra välskapta och pigga små gossar! Nu till min fråga! Eftersom vi har tre katter i...
Svar
8
· Visningar
1 826
Senast: Josssefine
·
Övr. Hund Länk till film http://djurblogg.nu/lily-forsvunnen-i-22-manader-se-aterforeningen/ Lite tårögd blir man
Svar
4
· Visningar
1 336
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund För exakt ett ½ år sedan skrev jag en tråd där en av våra hundar vart påkörd av en bil och avled strax efteråt. Igår var det ett ½ år...
Svar
11
· Visningar
1 268
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa grandistik 7 år, varit borta över helgen, fick hem henne i morse, och ser att vulvan är svullen, ser nästan ut som hon fått en pung...
Svar
10
· Visningar
1 561
Senast: jassica
·
Övr. Hund Jag ska beställa en cykelkorg till min hund. Han väger ca 6 kg. Jag vill ha en som är gjord för att ha hund i och jag vill ha honom...
Svar
4
· Visningar
1 974
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka