Vem finns i Linköping?

Sv: Vem finns i Linköping?

Jap, det låter bra. Om Satsumas kommer med bil är det väl lämpligt att träffas vid parkeringen vid motionscentrum?

Parkeringen vid Ryds motionscentrum.....vilken parkering är det?:confused:
Är det parkeringen man kommer till om man kör under industrigatan? Den som ligger nära fotbollsplanerna....?
:D

Fattar inte hur jag har kunnat missa hela denna tråden som är 14 sidor lång.. Jag bor också i Linköping! Skulle vara jättekul att hänga på om ni har hundträff nån gång. Har en gammal storpudel och en liten heeler på ett år. Storpudeln är lite rädd för andra hundar men heelerskrutten vill gärna ha fler kompisar.
(Jenka och Sigge har vi ju redan träffat, och Sigge och Algot leker ju bra ihop =) )

/Madde

Såg att ni bestämt dag och tid..
Jag har en hel del att göra med en viss frågeställning (:angel:) så jag skippar denna gång. Om det blir fler gånger hänger jag gärna på då!

Ni som bor i Linköping och har hästar, var har ni era hästar uppstallade? Jag ska flytt till Linköping i sommar och hamnar kanske i Linghem så om ni har några tips om stallplatser, helst med ridhus och tränare på plats, på den sidan stan så kan ni ju PM:a mig. Tack på förhand!

Här är en till Östgöte, bor i Motala, ca 4 mil från Linköping. Jag studerar i Linköping på Ljunkan.
Har en ettårig jack russel tik.

Har själv haft funderingar på att flytta till Linköping men har inte kommit längre än så;) Linköping är en trevlig stad, fast Motala lite trevligare så jag blir nog kvar här ett tag till(har ju trots allt bott här hela mitt liv:))

Det har legat en hel del annonser ute senaste tiden, mycket kring linghem. Kolla blocket och annonserna här på buke!

Jag bor också i Motala nu men börjar tröttna på att pendla.

*kl*

Jag kanske ska nämna att jag och Satsumas (vars riktiga namn jag redan glömt :o ) hade en mycket trevlig promenad förra veckan. :laugh:

Det vore kul att träffas igen, gärna även med andra förstås! Den här veckan skulle jag kunna på tisdag eftermiddag/kväll, onsdag före 12 eller efter 16, torsdag morgon/förmiddag, helgen funkar också! Någon som är på?

Jag kan onsdag dagtid, fredag, lördag dagtid, söndag. Eventuellt tisdag kväll men helst inte, blir så mycket farande fram och tillbaka då..

Jag tyckte också promenaden var riktigt trevlig:D så jag hänger gärna med ut igen.
Denna veckan kan jag imorgon (tis) i stort sätt hela dagen efter 12.00, på onsdag kan jag när som helst, på torsdag kan jag efter 11.00....:)

Jag bor också i Motala nu men börjar tröttna på att pendla.
+jenny82 jag bor ockås i Motala så vi kanske kan få ihop en egen träff? Jag har en liten tjej som blir 9 veckor idag så ingen långpromenad för våran del men gärna ses och busa lite! Hundia har annars "kompis"promenader varje tisdag.

Nu förstörde jag tråden lite ;)

Hmm...
Jag kan imorgon kväll men planerar för tillfället promenad på flera håll :p Dock alla med bukemänniskor så det borde ju gå att kombinera.

Jag kan också i morgonkväll. Jag har ju bil så för mig spelar det ingen roll vart vi går...

Vad innebär kväll? Jag kan när som helst efter 16 så säg en tid som passar så tar vi den!

Vi kan ju träffas på samma ställe som sist, parkeringen vid motionscentrum.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Har tittat på hundraser inför framtiden ett tag nu och slås av att alla hundraser jag fastnar för också har lätt till skall. Jag vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
23 329
Senast: Bison
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka