Vem finns i Linköping?

Sv: Vem finns i Linköping?

*knapplån*
Ååå attans...såg detta lite sent:(. Haft problem med datorn. Har lite svårt att hinna till 10.00 dessvärre.
Dessutom har jag fått lite ändrade planer och kan inte på söndag trots allt. Har fått jobbtid och måste ta det jag får.:crazy: Så ledsen att det blev lite strul här nu.
Men träffas väldigt gärna någon annan dag de kommande veckorna för träning och promenader.
:)

Det är svårt detta. ;)

Men eftersom det ändå bara verkar vara vi tre som är intresserade så kanske det är enklare med pm/mail/msn/telefon istället för att hålla på och skriva i tråden (som jag också glömmer att kolla)..?

Åh vilken sötnos!

Jag har två salukitikar som båda är väldigt sociala och trevliga, skulle gärna träffas någon dag :)

InteAlls och Jenka
Vi vill gärna träffas :)
Var, när, hur?
Vi har bil och tid när som helst i stort sett :)

Tid spelar ingen större roll för mig, för tillfället går jag mest hemma. Bor centralt, skulle helst träffas hyfsat centralt för vår bil står en bra bit bort så det blir lite knepigt. Antingen så kan vi träffas i den stora inhägnade baseballplanen vid Cloetta center (finns parkeringsplatser nära till hands), den används mest av hundägare. Eller så funkar en promenad anpassad till din lilla :)

Edit, kom på att jag kanske ska iväg imorgon och vara borta tills onsdag/torsdag :P

Tid spelar ingen större roll för mig, för tillfället går jag mest hemma. Bor centralt, skulle helst träffas hyfsat centralt för vår bil står en bra bit bort så det blir lite knepigt. Antingen så kan vi träffas i den stora inhägnade baseballplanen vid Cloetta center (finns parkeringsplatser nära till hands), den används mest av hundägare. Eller så funkar en promenad anpassad till din lilla :)

Edit, kom på att jag kanske ska iväg imorgon och vara borta tills onsdag/torsdag :P
Vi har tid när som helst förutom lördag fm :)

Hm, nu är ju inte lördag förmiddag aktuellt i alla fall, vad sägs om tisdag? Tid kan kanske någon annan precisera lite närmare beroende på möjlighet? Jag kan vad jag vet just nu hela dagen.

När på tisdag skulle funka? Vi blev nämligen inbjudna till att träffa en vän senare på eftermiddagen vid fem, halv sex :) Men skulle gärna hinna med att träffas innan det.

Vi kan när som helst, om du inte har något emot att träffas tidigt kommer vi vara inne i centrum på morgonen och lämna husse på jobbet.

Nog borde jag kunna släpa mig upp tidigare än vanligt! Skickar PM istället eftersom det bara verkar bli oss den här gången :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Har tittat på hundraser inför framtiden ett tag nu och slås av att alla hundraser jag fastnar för också har lätt till skall. Jag vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
23 329
Senast: Bison
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka