Vem finns i Linköping?

Sv: Vem finns i Linköping?

Låter bra! Eftersom jag kan när som så spelar tiden ingen jättestor roll, när kan du komma dit Jenka???

KL

Hej, jag och min sambo har börjat planera för hund. Blir förmodligen en vinthund och då vill man ju ha tillgång till ett bra inhägnat område att släppa den i. Så då till min fråga, var finns det bra sådana ställen? Har vuxit upp i Lkpg men ändå har jag noll koll på det här :o

det är egentligen en baseball-plan.. men när dom inte spelar så kan man nog vara där:) som i vintras.

Perfekt, rimlig kostnad och allt! Synd att det är lite snäva tider bara, hoppas det inte blir för mycket trängsel. Tack så mycket :)

*kl*

Träffas kommande vecka? Jag kan måndag + tisdag eftermiddag/kväll, onsdag + torsdag när som helst efter 12, fredag + söndag mellan 12 och 16.

Jag och Max kommer åka hem 1-2 veckor nu, men vill gärna hänga på promenader och träningar när vi är tillbaka....:)
Ha en härlig påsk!

Är det någon som är på att ses och gå en promenad med hundarna eller bara träna lite ihop någonstans nästa vecka?
:D

Det finns en rastgård vid kyrkogården typ, vid Valla.

Kostar inget, öppen jämt utom sena kvällar och har vissa speciella tider för småhundar.

Satsumas: Vore kul! Det jag vet att jag är upptagen nästa vecka är tis-ons.

Dit ska jag gå och reka lite någon dag! Tack för tipset, nu känner jag mig ännu mer redo för vovve :)

Jag kan tis, ons, tors (eftermiddag, men inte kväll), fre (dag) och sön.:)

Vad sägs om torsdag förmiddag eller söndag eftermiddag/kväll?
Vilket passar bäst för er?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Har tittat på hundraser inför framtiden ett tag nu och slås av att alla hundraser jag fastnar för också har lätt till skall. Jag vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
23 329
Senast: Bison
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka