Vem finns i Linköping?

Sv: Vem finns i Linköping?

Ja, Sigge kan fortfarande inte uppföra sig ordentligt runt andra hundar till en början men vi tränar vidare. Numera kan vi faktiskt börja träna (ibland även lösa) redan efter 10-15 min :p
Nåja, snäll och glad är han ju i alla fall, mitt lilla skräp.

*KL*

Nej tyvärr blir det ingen utställning för Tessla som jag tänkt, men ev åker jag dit och tittar!

Nu är det Tessla som löper så jag får vänta några veckor med hundträff, men sen tar jag gärna tag i detta igen. Medryttarhästen har sålts så jag ersätter gärna den tiden med diverse hundaktiviteter :) Även jag har fått lite småproblem vid hundmöten ibland så det vore superbra att träna på.

Denna veckan kan jag på onsdag under förmiddagen eller på kvällen. Åker dessvärre i väg på torsdagen och är borta fram till söndag. Veckan därpå kan jag nog nästan när som helst.:D

*kl

Kommer stå som parkeringsvakt på utställningen så då kanske vi ses!

Jag o Jenka ska ju vara med i samma agilitykurs :) Agnes kommer nog vara äldst där :D

Hehe, har du någon aning om hur många platser det finns?
Inkl mig själv känner jag till 3 st som ska gå kursen. :D Men det ska bli så roligt (ska bara få Sigge att kunna uppföra sig först också...)

Jag vet inte :D Har de också småhundar? De brukar ju dela upp grupperna, har jag hört.
Men vart är det? Jag hittade ingen karta på hemsidan..

Jaså? Hur gör de då på bara en instruktör?
Hur som helst, ja den sista är också liten.

Det ligger vid Tinnerö, finns en dålig karta på hemsidan. I närheten av korpvallen.
Hoppas att det är cykelväder tills dess, för jag har ingen bil och just nu är det svårt att ta sig dit utan...

Oh va kul med agilitykurs! Jag har så dåligt med pengar just nu men till sommaren eller hösten hoppas jag på att kunna gå något också.

Du...jag har sagt fel...på onsdag blir det knivigt. Däremot i morgon (tis) kan jag mellan dem tiderna och jag kanske ändå kan efter 11.00 på tors...jag kommer nog ändå få åka framåt kvällen den dagen för jag ska fixa med hästen och lite annat ändå.
Kan du/ni då istället??:)
För övrigt kan jag säga att min tax är jättego, men vi inte världens dresserade par. Så är vi ute med andra hundar och så drar han en del i kopplet och lite så. Hoppas det är okej....:o:)
Men tips av alla dess lag mottages gärna för nu när jag ska ha han en del denna terminen så kommer jag träna mkt med honom...

De (vi) ses på LHU och i Ryd. Till LHU-träningarna (linköpings hundungdom ja, ligger i tinnerö) brukar jag försöka efterlysa nån att samåka med, då jag har svårt att ta mig dit annars.

Imorgon kan jag inte... torsdag borde funka.
Promenera fint i koppel med andra hundar kan inte stress-monstret heller så det vore ju en jättebra grej att träna! :)

Men va bra! Vad sägs om att ses och gå en sväng i Rydskogen vid 11.00. Passar det dig? Vart ska vi ses?:laugh:
Om någon annan har tid att hänga på så är det bara att komma med.

Torsdag kl 11 alltså?
Borde funka för min del. Återkommer med säkert besked imorgon.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Har tittat på hundraser inför framtiden ett tag nu och slås av att alla hundraser jag fastnar för också har lätt till skall. Jag vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
23 329
Senast: Bison
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka