Vem finns i Linköping?

Sv: Vem finns i Linköping?

Vi är ohalta nu! :banana:

Träffas gärna i helgen, lördag förmiddag/dag (måste vara hemma till 16) eller söndag dag/eftermiddag (måste sova till 12 ;) )!

*knapplån
Puttar upp den här tråden en smula....:D
Har familjens hund boende hos mig nu i två veckor och tänkte höra om ni, linköpingsbor, ses någonting med era hundar???
Om inte annat...finns det något intresse för det?:laugh:

Det finns det!

Har tänkt ett par veckor att jag skulle putta fram tråden men inte kommit mig för det, så det var bra att du tog tag i det!

Jag har haft vansinnigt mycket i skolan men nu lugnar det ner sig efter denna helg.

Så jag ses gärna och låter tokfian rusa av sig lite.

Vi har faktiskt bara setts en gång, men visst, jag är alltid på hundträff.

Är dock i princip upptagen fram till 22 mars, kanske att det går att klämma in någonstans dock.

Ja, det rann ju ut i sanden lite tyvärr... alltid svårt när man ska lyckas pussla ihop olika scheman, sjuka/skadade djur eller människor, alla ska sig från olika ändar av stan osv.

Satsumas, vad är det för hund och var bor du?

Jag har en strävhårig tax som är 2 år. Han går jättebra i hop med andra hundar, men dock kan jag inte släpa han lös då han ofta drar ut i jakt. Dock är jag intresserad av att ses bara för att det är kul att lära känna lite hundfolk här.
Har honom här hos mig ett tag nu för att jag inte mått så bra och som det ser ut nu kommer han vara hos mig ett tag framöver Annars bor han hemma på mina föräldrars gård.
Jag själv bor i T1, men har bil så kan lätt träffas var som helst.
I övrigt så pluggar jag, men har studieuppehåll från min utbildning och läser en endast fristående kurser.'
Jag har med min häst hit upp så att mkt fritid spenderas även där.

Skulle du på utställningen den 21(?)mars? Vretagymnasiets ridhus? Såg att våran klubb arangerar ju det så jag ska dit o hjälpa till lite iaf :)

Är gärna med på träff när Agnes slutat löpa (sista veckan nu)

Så hur ser det ut för er som är intresserad framöver?
Jag har lättast på vardagar eftersom jag nog kommer åka hem flera helger framöver. I övrigt kan jag lite när som...:)

Nästa vecka kan jag eventuellt onsdag kväll, torsdag hela dan utom 15-17 och fredag em. Bortrest sen under helgen men efter det kan jag i princip när som.

Jag är på om det blir inom promenadavstånd från Ryd! Skulle verkligen behöva träna lite koppelhyfs runt andra hundar då monstret plötsligt börjat tycka att hundmöten är jättejobbiga (man ska tydligen endera spänna upp sig och morra eller hoppa och försöka bjuda in till lek :grin:).

*kl*

Hej Line! *vinkar* :D

/Smilla

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Har tittat på hundraser inför framtiden ett tag nu och slås av att alla hundraser jag fastnar för också har lätt till skall. Jag vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
23 329
Senast: Bison
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka