Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Söndag mitt på dagen fungerar för mig. jag har sagt att jag kan jobba om det blir någon lucka, så ev måste jag ställa in men annars gå det fint. Klockan 12?
Jag ses gärna runt 12 på söndag! Var då? Ska träna på att låta Tessla sitta i cykelkorgen idag, om det går bra kan vi ju ses på "eran sida av stan" igen.. Dock inte helt säker på att jag hittar, men jag kan försöka
Tessla vägrar sitta i cykelkorg, så idag har hon sprungit brevid cykeln till stallet och tillbaka (ca 7 km enkel väg) så hon kanske är lite trött i morrn Så jag kan nog inte lova att jag kan komma tyvärr. Så länge inte Fragile dyker upp här och erbjuder mig skjuts
Jag vet inte, det är frågan om din lille klarar av att värja sig mot klumpen min utan hjälp från "tanterna"... Eller så tar vi det en dag när de andra också kan i så fall? (Jag *host* borde ju egentligen plugga hela dagen imorgon )
Jag hade inte äns tänkt tanken på nuss Givetvis kan jag åka buss! Haha. Inbiten cyklist, har inte suttit på en buss sen jag kom hit
Jag har dragit på mig en dunderförkylning + har massor att plugga så jag får stanna hemma... Den här veckan är tvärfull för mig, men Tessla längtar efter att vara tant mot de andra så vi ses gärna igen när det passar
Halloj!
Här kommer ja in lite sent men kunde inte idag ändå. Men kan vi inte försöka planera in något i oktober då? Jag kan såklart skjussa då
Tanterna måste återförenas o göra flygande attacker mot den stora vita är man stor måste man va snäll, tur det
Hur är det med er annars?
Förkylning låter inget kul Ullis
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.