Vem finns i Linköping?

Sv: Vem finns i Linköping?

Söndag mitt på dagen fungerar för mig. jag har sagt att jag kan jobba om det blir någon lucka, så ev måste jag ställa in men annars gå det fint. Klockan 12?

Jag ses gärna runt 12 på söndag! Var då? Ska träna på att låta Tessla sitta i cykelkorgen idag, om det går bra kan vi ju ses på "eran sida av stan" igen.. Dock inte helt säker på att jag hittar, men jag kan försöka :D

12 blir bra för mig med! :) Där vi var sist var jättebra tycker jag, om det inte blir för långt för dig?

Vallamassivet blir bra för min del, om det funkar för superstar? Jag har lätt att transportera mig (med buss och cykel).

Tessla vägrar sitta i cykelkorg, så idag har hon sprungit brevid cykeln till stallet och tillbaka (ca 7 km enkel väg) så hon kanske är lite trött i morrn :o Så jag kan nog inte lova att jag kan komma tyvärr. Så länge inte Fragile dyker upp här och erbjuder mig skjuts ;)

Jag vet inte, det är frågan om din lille klarar av att värja sig mot klumpen min utan hjälp från "tanterna"... :D Eller så tar vi det en dag när de andra också kan i så fall? (Jag *host* borde ju egentligen plugga hela dagen imorgon :angel:)

Klarar sig gör han säkert. Han är liten, men rätt tuff och envis ;)

Kan ju vara roligare med fler dock. En vardag nästa vecka?

Ja, det blir inte något idag, ursäkta sent svar :D

Jag hade inte äns tänkt tanken på nuss :o Givetvis kan jag åka buss! Haha. Inbiten cyklist, har inte suttit på en buss sen jag kom hit :p

Jag har dragit på mig en dunderförkylning + har massor att plugga så jag får stanna hemma... Den här veckan är tvärfull för mig, men Tessla längtar efter att vara tant mot de andra så vi ses gärna igen när det passar ;)

Ullis

Jag får också ursäkta för sent svar, men okej vi får försöka med en annan dag! (Here we go again... ;))

Halloj!
Här kommer ja in lite sent men kunde inte idag ändå. Men kan vi inte försöka planera in något i oktober då? Jag kan såklart skjussa då :)
Tanterna måste återförenas o göra flygande attacker mot den stora vita :D är man stor måste man va snäll, tur det

Hur är det med er annars?
Förkylning låter inget kul Ullis :(

/Mimmi som ska på pablo francisco ikväll :love:

Varken onsdag eller torsdag fungerar för mig... Mentorsträff på onsdag och häst + tvättstuga på torsdag. Men kanske helgen?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Har tittat på hundraser inför framtiden ett tag nu och slås av att alla hundraser jag fastnar för också har lätt till skall. Jag vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
23 329
Senast: Bison
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka