Vem finns i Linköping?

Sv: Vem finns i Linköping?

Det ska nog fungera för mig med :idea: Ska rida också så gärna tidigt eller sent på eftermiddagen så jag hinner med stallet före eller efter men fortfarande när det är ljust ;)

Jag som inte är så morgonpigg av mig föredrar eftermiddagen :p Men går det att få ihop innan 16 med att du ska hinna till stallet?
Annars kan jag ju tidigt också.

Spännande :) Lycka till, så får du berätta på lördag :)

Får jag tigga skjuts igen...? ;)

Gärna senare än 13 om jag ska hinna stallet innan... 15? Funkar det?

jag är skitnervös :crazy: några månader sen jag red ju

för mig funkar det närsom, 15 blir bra
ja kan skjutsa :)

15 funkar inte riktigt för mig tyvärr, jag börjar jobba kl 16 så isåfall kan jag bara stanna en halvtimme. :(

Jaha, då går det ju inte. Tänkte att du kanske kunde ses fram till klockan 16 och var upptagen först senare, men då är jag med ;)

Då är det kanske bättre att ta det tidigare... Typ 10? Är det för tidigt? Jenka? ;)

Direkt från efterfesten till hundträffen. :D Nitis är halt :( men förhoppningsvis är han bra igen till helgen...

Haha, tänkte hålla mig till en och samma fest jag :p
Men då säger vi kl 10 på lördag? Hoppas Nitis blir bra tills dess!

Suck, nä, jag får vara tråkig och dra mig ur. :( Så irriterande och trist men han är fortfarande lite halt och jag gissar att rejsa med era duracellkaniner inte är bästa botemedlet. ;) Funderade på att ta med mig min kompis lilla tik istället men nu hade hon visst tid för kastrering idag så hon bör nog ta det lugnt imorgon. Blah, att det aldrig ska funka!

Haha, det här är ju inte klokt. Men jag måste också säga nej, igen... Har sjukt mycket plugg, och ska träffa en ev. dagmatte i helgen.

Nytt försök nästa vecka då... :(

Trist :(
Men ok, då ställer vi in imorgon. Vad sägs om tisdag? (jag slutar kl 17).

Tisdag är jag helt ledig som det ser ut nu, så då kan jag plugga på dagen och sen belöna mig med hunddejt på kvällen ;) Som vanligt med reservationer för plugg och häst, men det bör funka.

Som ni märker är jag en sån som har en förmåga att dra på mig lite för mycket saker...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Har tittat på hundraser inför framtiden ett tag nu och slås av att alla hundraser jag fastnar för också har lätt till skall. Jag vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
23 329
Senast: Bison
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka