Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det ska nog fungera för mig med Ska rida också så gärna tidigt eller sent på eftermiddagen så jag hinner med stallet före eller efter men fortfarande när det är ljust
Jag som inte är så morgonpigg av mig föredrar eftermiddagen Men går det att få ihop innan 16 med att du ska hinna till stallet?
Annars kan jag ju tidigt också.
Suck, nä, jag får vara tråkig och dra mig ur. Så irriterande och trist men han är fortfarande lite halt och jag gissar att rejsa med era duracellkaniner inte är bästa botemedlet. Funderade på att ta med mig min kompis lilla tik istället men nu hade hon visst tid för kastrering idag så hon bör nog ta det lugnt imorgon. Blah, att det aldrig ska funka!
Tisdag är jag helt ledig som det ser ut nu, så då kan jag plugga på dagen och sen belöna mig med hunddejt på kvällen Som vanligt med reservationer för plugg och häst, men det bör funka.
Som ni märker är jag en sån som har en förmåga att dra på mig lite för mycket saker...