Vem finns i Linköping?

Sv: Vem finns i Linköping?

Precis.
kl 18 borde funka. Fick veta idag att jag förmodligen inte slutar förrän 17 men på en timme hinner jag hem och tillbaka, kan äta senare.

Vilka kommer nu då?

Jag kommer! Jobbar till fyra men är väl hemma strax före fem, senast. Jag har cyklat dit, en gång :angel: hittar nog inte... Men det gör du? Var ska jag vara redo 17.45? Bor som sagt i Tannefors men kan ta mig lite var som helst.

Jag kommer nog om jag lyckas hitta dit och det är där jag tror... Är det huvudsakligen hundlek det blir? I så fall blir det nog bara jag och viting, huskierna är inte så mycket för att leka med andra.

jag hittar :)

ja vart e det smidigt o hämta dig?
jag har en svart opel.. agnes kommer nog skälla bak i buren men vi får ignorera henne :P

Det är lugnt, Tessla skäller nog tillbaka ;)

Hittar du här i Tannefors? Hälsokostaffären? Eller ska jag gå ner till Drottningbron?

Ska gå och sova nu men kikar in här i morrn när jag kommer hem från jobbet. Har lyckats glömma min mobil i Ljungsbro :crazy: Men om du vill kan du ju PM:a ditt nummer så hör jag av mig, telefonen kommer ligga här hemma och vänta på mig när jag kommer från jobbet.

Hörrni! Visst ska vi väl träffas igen? Jag har fullt upp imorgon och fredag men på helgen eller nästa vecka?? :bump:

Det tycker jag absolut vi ska! Nästa vecka är galet full som det ser ut just nu, kanske någon kväll men det beror på vilka dagar jag ska ha hästen också (har hittat medryttarhäst sen vi sågs sist!). Men söndag fungerar för mig.

Det tycker jag absolut vi ska! Nästa vecka är galet full som det ser ut just nu, kanske någon kväll men det beror på vilka dagar jag ska ha hästen också (har hittat medryttarhäst sen vi sågs sist!). Men söndag fungerar för mig.

Inte du som har hittat till mitt stall? Ett stall utanför Vikingstad och en häst på G?

Då var det inte du! Vi fick nämligen en ny medryttare i veckan. Vikingstad är ut mot Mantorp, så helt andra hållet.

Söndag typ mitt på dagen kanske? Jag måste vara hemma till 16. (Lördag kan jag hela dagen efter 12.)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Har tittat på hundraser inför framtiden ett tag nu och slås av att alla hundraser jag fastnar för också har lätt till skall. Jag vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
23 329
Senast: Bison
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka